לילה אלים בדרום תל אביב: שלושה בני אדם נפגעו הלילה (בין שני לשלישי) בקטטות שהתגלעו בשכונת נווה שאנן בדרום תל אביב. תחילה, אותר גבר כבן 30 ללא רוח חיים, כשסימני דקירה רבים על גופתו, ובסמוך אליו, על גגון מחוץ לחלון, הייתה אישה כבת 53 שנפצעה באורח בינוני לאחר שנדקרה בפלג גופה העליון. לאחר שחולצה על ידי כוחות כיבוי, היא קיבלה טיפול רפואי במקום ופונתה לבית החולים איכילוב.


זירת הרצח בדרום תל אביב. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

לאחר מכן, דווח על גבר כבן 20 שנפצע באורח קשה באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב ואותר כשהוא מחוסר הכרה. הוא קיבל טיפול רפואי בזירה מצוות חובשים ופראמדיקים של מד"א ופונה לבית החולים איכילוב כשהוא סובל מחבלות בראש ובגפיים. 



מדובר בשלושה נתינים זרים ממוצא פיליפיני, שנפגעו כאמור ממכות ודקירות בקטטות שפרצו באזור ונסיבותיהן עדיין אינן ברורות, אולם ככל הנראה ישנו קשר בין האירועים. כוחות משטרה רבים הגיעו לזירה, פתחו בחקירת האירוע והחלו בסריקות באזור על מנת לאתר חשודים וממצאים.



הפראמדיקים של מד"א ארטיום גנרלוב ויאיר גולדשטיין סיפרו כי "המשטרה הובילה אותנו לדירה שבתוכה שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם מספר פציעות מדממות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום. בסריקות שבוצעו בדירה אותרה אישה כבת 53 על גגון מחוץ לחלון, כשהיא סובלת מפציעות מדממות בפלג גופה העליון, בסיוע כוחות כיבוי שהגיעו למקום חילצנו אותה לרחוב ופינינו אותה במהירות לבי"ח תוך המשך טיפול רפואי כשמצבה בינוני ויציב".



חובש רפואת חירום במד"א' ליאור שאשא, סיפר כי "כשהגעתי למקום חברתי לצוות משטרתי שהוביל אותי לפצוע כבן 20 ששכב ברחוב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות בראשו ובגפיים. הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח, העליתי אותו תוך כדי המשך טיפול רפואי לאמבולנס והוא פונה במצב קשה לבי"ח איכילוב".