פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום אברהם לשם, תושב קצרין בן 24, בגין אונס ומעשה מגונה בילדה בת 4 וחצי סמוך לבית כנסת בעיר לפני כחודש.

מכתב האישום שהוגש באמצעות עורך הדין יובל קדר עולה, כי הקטינה שהתה בבית הכנסת בירושלים בערב שישי לפני כחודש עם אביה ואחיה. בשלב מסוים יצאה הקטינה מבית הכנסת, אז הגיע הנאשם, המתגורר בישיבה באפרת, אל הקטינה, התכופף והרים אותה וחיבק אותה תוך שידיו אוחזות בכתפיה.



הנאשם הורה לקטינה לחבק אותו ולאחר מכן אמר לה לשכב כשהוא מסתכל לעברה. מכתב האישום עולה כי הילדה ניסתה להימלט מן המקום. בהמשך נטען כי הקטינה שכבה על גבה והנאשם נשכב עליה. הוא הכניס את ידו הימנית מתחת לשמלתה, החדיר את אצבעו לאיבר מינה וגרם לה לכאב רב. לאחר מכן שלף הנאשם את איבר מינו, אונן והגיע לפורקן על שמלתה של הקטינה.



בכתב האישום נטען כי במעשיו המתוארים לעיל "בעל הנאשם את המתלוננת, קטינה שטרם מלאו לה 14 שנים, שלא בהסכמתה, באמצעות החדרת אצבעות ידו לאיבר מינה, וכן ביצע בה מעשה מגונה ללא הסכמתה". הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצר הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.