תושב תל אביב בן 48 נעצר בחשד לתקיפת צעירה בשירותים ציבוריים בפארק הירקון. שוטרים שהגיעו למקום האירוע, פגשו במתלוננת שסיפרה להם כי במהלך אימון ריצה בפארק, נכנסה לשירותים ציבוריים סמוך לספורטק, גבר ששהה באחד מתאי השירותים, ניסה לתקוף אותה, תוך שהוא תופס בחולצתה שנקרעה בעת שהצליחה להימלט מהמקום. הצעירה לא נזקקה לטיפול רפואי. החשוד שוחרר ע"י בית המשפט למעצר בית של חמישה ימים לאחר שהמתלוננת התקשתה לזהותו במסדר זיהוי.



המתלוננת, זואי שפיר, פרסמה פוסט במהלך סוף השבוע בו תיארה את התקיפה שעברה. "אני רגילה לרוץ בפארק בשעות ׳לא סבירות׳. כהכנה למרתון היו ריצות שהתחילו בשלוש וחצי לפנות בוקר ובארבע בבוקר כשלא הייתה נפש חיה (מלבד תנים ואווזים) בפארק", כתבה שפיר בפייסבוק.


זירת האירוע. צילום: אבשלום ששוני




 
"דווקא ב 20:30, ודווקא בשירותים של הספורטק, לכאורה מקום רועש והומה אדם ובטוח, נכנסתי לתא השירותים ולפני שהספקתי לנעול את הדלת מבפנים, קפץ גבר לתא שלי מהתא הסמוך, ניסה לתקוף אותי וקרע לי את החולצה. המזל שלא נעלתי את התא. אלוהים אדירים מה הוא היה יכול לעשות לי. אני משערת שיהיו לי סיוטים להרבה זמן עכשיו. המזל הנוסף, שהייתה בי מספיק תושייה ואינסטינקט הישרדותי חזק שבעט את הדלת, לא קפאתי במקום ודפקתי את הספרינט של חיי".
 
נשמות טובות ששיחקו כדורסל בסמוך ראו אותי בורחת בפאניקה ובכי מהשירותים, ואחרי שהבינו מה קרה, גם הזעיקו משטרה וגם הלכו לנסות לחפש את התוקף. הבן זונה לקח ממני את החופש לרוץ ללא פחד בפארק בעיר שלי (!), הכניס בי טראומה לספורט שאני הכי אוהבת בעולם. וואלה, לא יודעת כמה זמן ייקח לי להתגבר על זה. מה שבטוח, בריצות הבאות, בשעות הלא שגרתיות, אני אדאג לחבר טלפוני שילווה אותי על הקו. איזה באסה זה להיות אישה לפעמים".