נהג בזמן פסילת רישיון: המשטרה הגישה היום (ראשון) כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים נגד תושב חדרה בן 24, החשוד בדריסת פעוט בן שנתיים בחוף אולגה ופציעתו באורח בינוני. כתב האישום מייחס לנהיגה שורה של עבירות, ביניהן נהיגה בקלות ראש, נהיגה בזמן פסילה, נהיה ללא רישיון רכב בתוקף וללא ביטוח, כל זאת כאשר הנהג פגע בפעוט בזמן שנסע על שביל המיועד להולכי רגל בלבד ואף לא דיווח על התאונה כנדרש בחוק. 


שלשום פתחו בוחני התנועה של המשטרה בחקירה מואצת בעקבות תאונת דרכים קשה בחוף, במסגרתה פגע רוכב אופנוע בפעוט בן שנתיים תושב אום אל פאחם בשביל המיועד להולכי רגל ונמלט מהמקום. בתום חקירה ממוקדת, נעצר הנהג על ידי המשטר, ולאחר גיבוש הראיות נגדו בתיק בהליך מהיר הוגש היום כאמור כתב האישום החמור נגד הנהג. 
 
בוחני התנועה של המחוז סיכמו אמש את תיק החקירה והעבירו את ממצאיו לעיונה של יחידת התביעות של אגף התנועה, אשר גיבשה בסופו של דבר את כתב האישום והגישה אותו לבית המשפט לתעבורה בחדרה. מחר יכריע בית המשפט האם לעצור את הנהג עד לתום ההליכים נגדו. 
 
מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה את התאונה ונסיבותיה ותמשיך באכיפה ותביעה מחמירה בהתאם, למען שלום הציבור וביטחונו. כידוע, משטרת ישראל מנהלת מאבק עיקש ואכיפה חסרת פשרות כנגד נהגים המסכנים את בטחון משתמשי הדרך ולשם כך אוכפת באופן ממוקד עבירות מסכנות חיים ואלה המוגדרות בריונות כביש, לצד תביעה מחמירה כנגד אלה הרומסים את החוק ברגל גסה, כמו במקרה האמור".