הפרקליטות תגיש הבוקר (שני) כתב אישום נגד חשוד בשלושה אירועים שונים - תקיפת אישה ברחוב, שוד מאישה נוספת והתפרעות ברחוב. החשוד, נעצר על ידי המשטרה בפתח תקווה לאחר שתקף אישה כבת 30, גרר אותה על הרצפה לעבר סמטת רחוב, ומשך בחוזקה בשיערה תוך כדי שהוא שודד ממנה את הטלפון הנייד שלה. 



באותו אירוע, שהתרחש בשבוע שעבר, יצא מתנדב של המשטרה והבחין במתלוננת קוראת לעזרה וצועקת לעבר המתנדב כי החשוד שדד אותה. המתנדב רדף אחריו ועצר אותו. בחקירת האירוע התבררו פרטי התקיפה וכן כי אותו חשוד קשור גם לאירוע אלים נוסף, בו התפרע ברחוב בפתח תקווה כשהוא תחת השפעת אלכוהול, וצעק לעבר עוברים ושבים. אז, עוכב החשוד לתחנת המשטרה וגם שם המשיך באלימות וחנק אדם ששהה בתחנה. בסיום החקירה הוא שוחרר בתנאים מגבילים ובהם הרחקה מהעיר פתח תקווה. 

תקיפת אישה בפתח תקווה. צילום: דוברות המשטרה


בנוסף, ברשותו של החשוד היו חפצים שאינם שייכים לו, כמו טלפון נייד וכרטיס חיוב. התברר למשטרה כי שעות בטרם נעצר בגין האירוע התקיפה, הוא חטף לאישה את תיקה כשהיא יושבת על ספסל במרכז העיר. אותה אישה, בת 60, לא הגיעה להתלונן מיד במשטרה בשל מצבה הבריאותי. 

לפני ארבעה ימים הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקש מעצרו. הבוקר הפרקליטות תגיד נגדו כאמור כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.