כדורגלן מ.ס. אשדוד יצחק אספה, המואשם בהפקרת הנער ארי נשר ז"ל וחברו, לאחר שפגע בהם עם רכבו בערב סוכות האחרון בתל אביב, עלה הבוקר (שני) לדוכן העדים במשפטו. בעדותו אמר אספה: "נסעתי לכיוון בן אביגדור, חבר מפיק שם מסיבה. אני נהגתי לבד באוטו. אני מכיר את הדרך. אמרו בחקירות שהפעלתי ווייז. לא זכרתי אם אמרו אז כנראה. במהלך הנסיעה שמעתי רעשים, נדלקה לי נורה אדומה. חשבתי שיש לי פנצ'ר התקשרתי לחברים אמרתי שאני חושב שיש פנצ'ר, הם צחקו כזה ונגמרה השיחה. המשכתי לנסוע רגיל".

עוד הוסיף: "שמעתי רעש קטן של פנצ'ר כזה בקטנה. בגלל זה בכלל לא עלה בדעתי שהייתי מעורב בתאונה". לדבריו של אספה, שניסה להסביר מדוע נמצאה כמות גדולה מהמותר של אלכוהול בדמו, הוא שתה במועדון "שני שלוקים" ועוד בירה באוטו אחרי התאונה.

בחקירתו הנגדית, המשיך אספה וטען כי שתה רק שתי לגימות מהמשקה, גם לאחר שהתובעת הציגה באולם סרטונים שתועדו במהלך הבילוי, בהם הוא נראה מחזיק בכוס שתייה ונראה בגילופין.
אספה מואשם בגין נהיגה בשכרות, הפקרה, ושיבוש מהלכי משפט. לפי כתב האישום נגד אספה, ארבע שעות אחרי התאונה, בעת שנערכה לו בדיקת ינשוף, נמצא כי היו בדמו של אספה פי חמש אלכוהול מהמותר לנהג צעיר. בחקירתו, אספה ניסה להפליל את חברו ולטעון שהוא נהג ברכב.
עוד על פי האישום, הוא טען ששתה רק מספר לגימות מכוסות המשקה של חברו, ושלא הרגיש שום פגיעה אלא רק שמע רעש חשוד מרכבו ובנורת חיווי לתקלה שנדלקה. בפרקליטות, שליוותה את החקירה, הנחו את המשטרה לחקור את חברו של נשר, שהרכיב אותו על אופניו בניגוד לחוק, ללא קסדה ואמצעי מיגון, בחשד לגרימת מותו. זאת לאחר שעלה מסרטון שתיעד את התאונה כי ככל הנראה רוכב האופניים סטה מנתיבו. 

זמן מה לאחר התאונה אספה שתק בחקירות המשטרה ולא שיתף פעולה עם החוקרים, דבר שהקשה על התקדמות החקירה וכן האריכה את מעצרו של אספה. עם זאת, לאחר זמן מה ובעצתו של עורך דינו, החל אספה לשתף פעולה ולמסור את גרסתו לאירועים.