בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שני) בשבוע את מעצרו של נתנאל סנדרוסי, החשוד בתאונת הפגע וברח ביום ראשון בשבוע שעבר, שהותירה ילד בן 11 במצב אנוש. עוד לפני הדיון, הכחיש החשוד כל מעורבות בפרשה, וטען בפני פרקליטו, עו"ד משה סוחמי, שלא הוא נהג ברכב בעת התאונה. לדבריו, הוא רק שכר את הרכב למספר שעות ולאחר מכן החזיר אותו למקום בו קבע עם הבעלים. עוד טען סנדרוסי כי קשר היחיד שלו לתאונה זה העובדה שהוא גר בירושלים ולטענות המשטרה אין שום ראיה. 

בדיון עצמו ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של סנדרוסי ב-12 ימים והעלתה חשש לשיבוש חקירה מצדו. לדברי נציג המשטרה, החוקרים חיפשו אחריו במשך שבוע ומייחסים לו עבירות של הפקרה אחרי פגיעה, שיבוש הליכי משפט, נהיגה בחוסר זהירות וחצייה ברמזור אדום.
לדברי נציג המשטרה, "סנדרוסי נהג ברכב ופגע בילד שחצה במעבר חצייה, ככל הנראה כשהוא נוסע באור אדום. הוא פגע גם באחיו בן ה-13 שנפצע קל. הנהג נעצר לשנייה ועוזב את המקום ללא הגשת עזרה". 

מנגד, עו"ד סוחמי טען כי אם המשטרה באמת היתה מחפשת אחר מרשו, היא היתה יכולה לבצע איכון על המכשיר הסלולרי שלו. הוא גם תהה אם המשטרה בדקה את המצלמות בכביש בוא אירעה התאונה כדי לזהות מי נהג ברכב הפוגע באותה עת. "המשטרה חיפשה אחר מרשי במקום הלא נכון", אמר. "היא היתה במקום מגוריו הקודם בצפון, אולם בפועל הוא מתגורר בירושלים ומיד כשהבין שמחפשים אחריו, הוא הסגיר עצמו למשטרה". לדברי עורך הדין, "מבצעים במרשי לינץ'"
במשטרה דוחים את הטענה הזו ואומרים כי סנדרוסי הסגיר עצמו כשהבין שהחגורה מתהדקת סביבו והחוקרים קרובים להניח את ידם עליו.

לאחר החלטת בית המשפט, תקף עו"ד סוחמי את המשטרה: "חבל שהיא רצה לתקשורת ומפרסמת שהם עצרו את הנהג שפגע וברח. הנזק שנגרם הוא בלתי הפיך גם לחשוד, למשפחה שלו וגם לחקירה. אני מניח שהמשטרה מבינה כיום שמצבה לא טוב. עובדתית הלקוח שלי לא היה מעורב בתאונה ואת זה גם המשטרה אני מקווה מבינה היום. יש הוכחות חותכות שמשעה וחצי לפני התאונה ועד שעה אחרי התאונה הוא לא יצא מרמות ואת זה נתוני התקשורת לא יכולים להטעות. המשטרה יכלה לבדוק את זה בדקות והיא לא עשתה את זה. מי נהג ברכב? צריך לשאול את הבחור שהשכיר את הרכב ללקוח שלי קודם לכן. הרכב נמצא בגבעת זאב, משמע שהנהג עזב את רמות. הלקוח שלי לא יצא ממקום מגוריו. הוא שכר רכב לשעתיים בלבד והשיב אותו לפני קרות התאונה. לצערי הם שפכו את דמו של הלקוח שלי ומשטרה צריכה לנהוג ביתר זהירות במקרים כאלה. מדובר בחקירה רשלנית וחבל".