סרטון שעלה לעמוד הפייסבוק "סטטוסים מצייצים", בו נראה נהג ג'יפ מבצע סיבוב פרסה מסוכן על קו הפרדה רצוף וכמעט גורם לתאונה קטלנית, עורר מהומה במהלך החג. גולשים רבים תייגו את דף הפייסבוק של המשטרה בפוסט ודרשו שישימו את ידם על הנהג, ותגובות רבות קראו להעמידו לדין. היום (שני) הודיעה המשטרה כי שוטרי אגף התנועה איתרו את נהג הג'יפ, והוא זומן לחקירה בסיומה שוחרר בתנאים מגבילים, כאשר ביום חמישי יוגש נגדו כתב אישום.




מהמשטרה נמסר כי החקירה נפתחה ביום בו הסרטון, שצולם בכביש 92 סמוך לצומת מעגן, עלה לרשתות. במהלך החקירה, זומנו מספר עדי ראיה, כולל נהג הרכב הפרטי שכמעט נפגע מהג'יפ ומצלמת הרכב שלו צילמה את המקרה. במשטרה ציינו כי מלבד נהג הרכב שצילם את שהתרחש, פניית הפרסה המסוכנת של הג'יפ יכלה להוביל לפגיעה גם בנהגים שסטו מהנתיב וביצעו בלימת חירום.



היום, כאמור, אותר החשוד, תושב אזור הצפון כבן 42, והוא זומן לחקירה באזהרה בסיומה שוחרר בתנאים מגבילים. כתב האישום נגדו צפוי להיות מוגש ביום חמישי באמצעות מחלקת תביעות תעבורה, כאשר החשדות נגדו הן סיכון משתמשי הדרך, נהיגה בקלות ראש, נהיגה בחוסר זהירות, חציית קו הפרדה רצוף וביצוע פניית פרסה תוך הפרעה למשתמשי הדרך.

במשטרה ציינו כי "אנו רואים בחומרה את האירוע ואת סיכון משתמשי הדרך בפרט. נמשיך לפעול במהירות ובנחישות כפי שפעלנו באירוע זה במטרה לאתר פורעי חוק ולמצות עימם את הדין".

כזכור, בפוסט שעלה כאמור בשבת, כתב נהג הרכב ליאו רואיז כי "בדרך לחוף בכנרת נהג עם רצח בעיניים פשוט חתך אותנו בקו הפרדה רצוף בלי למצמץ בכלל. נהגים כאלה צריכים לשבת בבית ולקחת אוטובוס, לא את החיים של זוג צעיר שהיה בדרך לחוף בחג".