תושבי תל אביב רבים התלוננו במשך השבועות האחרונים על תוקף אלמוני, אשר מכה אנשים ברחובות ללא סיבה נראית לעין - ובורח מהמקום לפני שהמשטרה מגיעה. מספר רב של תלונות הגיעו לתחנות המשטרה באזור תל אביב, מהן עלה כי אזורי הפעולה של התוקף הן בעיקר רחוב בוגרשוב וסביבותיו, ועל פי תיאורים שונים עלתה הסברה כי יתכן וישנו יותר מתוקף אחד.



היום (חמישי) הודיעה המשטרה על מעצר באילת של חשוד בתקיפת האזרחים בתל אביב, תושב העיר כבן 33. הוא יובא מחר לבית משפט השלום לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. לדברי המשטרה, מדובר באחד החשודים במעשי התקיפה - כך שישנם חשודים נוספים. 



לדברי המשטרה, מיד עם קבלת התלונות נפתחה חקירה מקיפה, במהלכה בוצעו סריקות נרחבות - גלויות וסמויות - במטרה להתחקות אחר החשוד או החשודים. במהלך החקירה אף עוכבו מספר חשודים לתחנה, אך לא זוהו ע"י המותקפים כחשודים במעשים. 


מהמשטרה נמסר כי "אנו ושבים וקוראים לציבור לדווח באופן מידי למוקד 100 של המשטרה על כל אדם חשוד או אירוע חריג". ככל הנראה, ישנם שלושה חשודים במעשי התקיפה השונים בעיר. 


 
ברשתות מופצים סרטונים שונים של תקיפות שנעשו על ידי החשודים, כאשר באחד הסרטונים נראה אחד מהם צועד בסמוך לאישה ברחוב בן יהודה - ובהמשך מתקרב אליה בצורה מאיימת, עד שהיא נעזרת בעוברים ושבים. כמו כן, התושבים הקימו מעין חמ"ל המתעד את זמני התקיפות השונות, הפניות למשטרה, תמונות החשודים ואירועים נוספים - המופיע בתיאור הסרטון שהועלה ליוטיוב. 
 
על פי התושבים, האישה שהותקפה סיפרה כי החשוד "התקרב ורדף אחריי כמה דקות. השאלות היו: 'לאן את הולכת? איפה חבר שלך? את לא זוכרת אותי?'. הוא חזר עליהן כמה וכמה פעמים. זה הגיע לרמה שהוא תפס אותי בידיים ואמר לי שעכשיו אני בא איתו, ולמה אני מפחדת, עד שברחתי ממנו ונכנסתי לחנות רועדת ובוכה. זה היה ארוך כל הדבר הזה, והוא החזיק אותי חזק מאוד בידיים. כאב לי יומיים בפרקי הידיים".
 
החשוד הראשון מתואר כ"גבר כבן 26-33, גובה 1.75-1.85, מבנה רחב, זקן צרפתי לא מתוחזק. נראה נורמטיבי (לא כמו הומלס), נוהג ללבוש קפוצון".
 
החשוד השני, המופיע בסרטון מבן יהודה, מתואר ע"י התושבים כ"גבר צעיר בן 23-25, גבוה, בהיר, שיער בהיר יחסית וקצר,  מזוקן, נראה נורמטיבי (לא כמו הומלס), קצת מוזנח מבחינת היגיינה בסיסית, טרנינג (מכנסיים וחלק עליון) בצבע אפור כסף עם פסים לבנים בצדדים, נעליים שחורות עם פסים לבנים".
 
החשוד השלישי מתואר ע"י החשודים כ"גבר כבן 30, לא גבוה, עם קפוצ'ון וזקן צרפתי, נראה מסומם, החזיק ביד תיק של בחורה (יפה וחדש) שלדעתי הוא גנב קודם לכן".

בעוד לגבי החשוד הראשון ישנו חשד מבוסס על שמונה מקרי תקיפה לפחות, כנגד האחרים מתועד מקרה אחד בלבד של תקיפה ללא סיבה של עוברי אורח. כך למשל, החשוד השלישי מתואר כמי ש"הפיל אישה בת 70 לרצפה והתגרה במשפחה ללא הרף".