השחייה הלילית ושעוני היוקרה: בני זוג ממרכז הארץ, בתחילת שנות ה-30 לחייהם ועם ילד אחד, נקלעו למשבר בחיי הנישואים שלהם לאחר שהאישה חשבה שבעלה בוגד בה והגישה בקשה להתגרש. הבעל ניהל עסק קטן באינטרנט למכירת שעוני יוקרה והכנסותיו היו מרשימות. האישה לעומת זה, מועסקת כמורה למוזיקה בבית ספר יסודי וניהלה אורח חיים פשוט וצנוע.



בשלב מסוים החל הבעל ללכת לשחיות ליליות בבריכה השכונתית, כשהוא מסביר זאת בכך שהוא בחר להתקלח במלתחות בריכת השחייה כדי לחסוך בהוצאות. בעקבות זאת התחילו להגיע לאשתו שמועות, כי הוא לא עושה זאת מטעמי חיסכון במים, אלא מטעמי ריגוש ורומן סוער שניהל עם אחת מחברותיה.



באמצעות עורכות הדין שרין ומורן סולן ,טוענת האישה הצעירה כי לא זו בלבד שבעלה לא נהג ללכת לבריכה כדי להתקלח מטעמי חיסכון במים, הוא נהג למעשה ללכת למאהבת שגרה בשכנות ושם מן הסתם גם התקלח. "הוא לא חסך דבר. להפך, הוא בזבז לא מעט כסף", טענה האישה. עו"ד סולן טוענת בין היתר, כי הבעל רכש למאהבת הצעירה שני שעוני יוקרה ותכנן איתה נסיעה לחו"ל בנימוק כי הוא יוצא לתערוכת שעונים בגרמניה.



עו"ד שרין סולן. צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן. צילום: יח"צ



עוד מדגישה עו"ד סולן, כי מאחר ולזוג הצעיר אין רכוש משותף מלבד כמה עשרות שעונים שנמצאים בכספת הביתית, שערכם נאמד בלא יותר מחצי מיליון שקלים, מבקשת האישה צו שיורה לבעלה לעזוב את הבית לאלתר ובמקביל פנתה לבית הדין הרבני בתביעת גירושין.



להגנתו, טען הבעל כי חברתה של אשתו המציאה את הסיפור כאילו הוא מנהל איתה רומן מאחר וחשבה כי מכר לה שני שעונים במחיר יקר ממחיר השוק. "לא נתתי לה מתנה שום שעון ובידי חשבוניות והוכחות לכך", טוען הבעל.