בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שני) בחמישה ימים את מעצרו של נתנאל סנדרוסי, החשוד במעורבות בתאונת פגע וברח בירושלים לפני כשבועיים, בה נפצע באורח קשה ילד בן 11 תושב העיר. כמו כן, בית המשפט האריך את מעצרו של חשוד נוסף, צעיר כבן 20, אותו עצרה המשטרה במהלך הלילה
זירת התאונה בירושלים. צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה
בדירת מסתור בגבעת שמואל. 
 
במהלך הדיון עלה כי בידי המשטרה, בין היתר, עדות מפורטת לפיה אחד החשודים אסף את סנדרוסי מהמקום שבו השאיר את הרכב עמו דרס את הילד לאחר התאונה. 
בדיון שהתקיים בעניינו טען נציג המשטרה כי סנדרוסי, איתיאל חן והחשוד הנוסף נסעו יחד ברכב מסוג וולבו בכביש רמות. הרכב פגע בילד, שעף למרחק של 15 מטר, אולם השלושה המשיכו בנסיעה קצרה עד שנעצרו. לדברי נציג המשטרה, אחד החשודים ירד מהרכב, התבונן על הפצוע בכביש, חזר לרכב, והשלושה נמלטו מהמקום במהירות של 158 קמ"ש תוך שהם חוצים צומת ברמזור אדום לכיוון גבעת זאב. 

המשטרה מייחסת לסנדרוסי פגיעה והפקרה, לחברו חן חשד בסיוע לשיבוש מהלכי משפט ולחשוד הנוסף מעורבות בתאונה. עוד עלה בדיון, כי המשטרה הקימה, בהוראת מפקד מחוז ירושלים, צוות חקירה מיוחד (צח"מ) לו היו שותפים חוקרי ימ"ר ירושלים וחוקרי אגף התנועה במשטרה. הצח"מ האמור אסף ראיות נגד החשודים, ולא בכדי הצליח להגיע הלילה לדירת המסתור אליה נמלט החשוד השלישי 
במהלך הדיון התברר כי בחקירתו במשטרה סיפר החשוד חן כי הוא נתבקש על ידי חברו סנדרוסי להסיע אותו ממקום בו נתקע עם הרכב. לטענת חן הוא הגיע למקום ואסף את סנדרוסי, כשבדרך דיבר איתו על תאונת פגע וברח שאירעה קודם באזור ירושלים, וזאת בעקבות נוכחות ניידות משטרה ברחוב. סנדרוסי הכחיש ששהה במקום. 
פרקליטו של חן, עו"ד משה בן עזרי, טען כי מרשו היה בזמן התאונה בבית הוריו ואין לו קשר לתאונה בשום מקרה. לדבריו, מרשו שאל מספר פעמים את סנדרוסי אם נכח בתאונה, אולם נענה בשלילה.

כזכור, בשבוע שעבר הסגיר עצמו סנדרוסי, ובית המשפט האריך את מעצרו בשבוע חרף טענותיו כי לא היה מעורב בתאונה. לטענתו של סנדרוסי, כיוון שהרכב הפוגע נמצא סמוך לגבעת זאב, והוא עצמו לא יצא ממקום מגוריו, כשזאת ניתן לאמת תוך איכון של המכשיר הנייד שלו, יוצא אפוא שהוא לא נהג ברכב הנמלט.