המשטרה עיכבה היום (שני) לחקירה אדם נוסף שעורר את חשדם של הבלשים, כחלק מחקירת התקיפות ברחוב בוגרשוב בתל אביב, זאת לאחר מעצרו של אחד התוקפים. במשטרה כעת בודקים האם הוא קשור למקרים המדוברים, ופונים למתלוננות להגיש תלונה במשטרה נגדו, אם אכן הוא זה שתקף אותן. 



למשטרה אין כרגע ראיות קונקרטיות נגד החשוד, שמוכר כבעל עבר נפשי, והיא מנסה לנבור בחומר כדי לראות איך ניתן לקשור אותו לתקיפות, לאחר שנצפה בנסיבות מחשידות באזור בוגרשוב. כמו כן, מרבית הנפגעות, כפי שצוין, לא הגיעו להגיש תלונה במשטרה, ולכן יש פניות של המשטרה אליהן כדי שיתלוננו. 



לפני ארבעה ימים הודיעה המשטרה על מעצר באילת של חשוד בתקיפת האזרחים בתל אביב, תושב העיר כבן 33.  לדברי המשטרה, מיד עם קבלת התלונות נפתחה חקירה מקיפה, במהלכה בוצעו סריקות נרחבות - גלויות וסמויות - במטרה להתחקות אחר החשוד או החשודים. במהלך החקירה אף עוכבו מספר חשודים לתחנה, אך לא זוהו ע"י המותקפים כחשודים במעשים. 

ברשתות מופצים בשבועות האחרונים סרטונים שונים של תקיפות שנעשו על ידי החשודים, כאשר באחד הסרטונים נראה אחד מהם צועד בסמוך לאישה ברחוב בן יהודה - ובהמשך מתקרב אליה בצורה מאיימת, עד שהיא נעזרת בעוברים ושבים. 
 
כמו כן, התושבים הקימו מעין חמ"ל המתעד את זמני התקיפות השונות, הפניות למשטרה, תמונות החשודים ואירועים נוספים - המופיע בתיאור הסרטון שהועלה ליוטיוב. 
 
לפי התיאור של הגולשים, החשוד הראשון מתואר כ"גבר כבן 26-33, גובה 1.75-1.85, מבנה רחב, זקן צרפתי לא מתוחזק. נראה נורמטיבי (לא כמו הומלס), נוהג ללבוש קפוצון".
 
החשוד השני, המופיע בסרטון מבן יהודה, מתואר ע"י התושבים כ"גבר צעיר בן 23-25, גבוה, בהיר, שיער בהיר יחסית וקצר,  מזוקן, נראה נורמטיבי (לא כמו הומלס), קצת מוזנח מבחינת היגיינה בסיסית, טרנינג (מכנסיים וחלק עליון) בצבע אפור כסף עם פסים לבנים בצדדים, נעליים שחורות עם פסים לבנים".
 
החשוד השלישי מתואר ע"י החשודים כ"גבר כבן 30, לא גבוה, עם קפוצ'ון וזקן צרפתי, נראה מסומם, החזיק ביד תיק של בחורה (יפה וחדש) שלדעתי הוא גנב קודם לכן".