"פעלה הנאשמת באופן רציף ועקבי, בשיטתיות ובתחכום": כתב אישום חמור הוגש היום (שני) נגד ריקי כהן, חשבת השכר של חברת הרכב באדג'ט. כתב האישום מתאר התנהלות עבריינית נועזת וחריגה במיוחד. על פי הנטען, כהן שעובדת בחברה כחשבת שכר מזה 22 שנים, גנבה מהחברה בעשור האחרון מדי חודש בחודשו סכומי כסף גדולים שהצטברו לכדי 3 מיליון שקלים.



החל מחודש יולי 2008 ועד שנתפסה בחודש יוני 2018, "פעלה הנאשמת באופן רציף ועקבי, בשיטתיות ובתחכום, על מנת ליטול לחזקתה עשרות אלפי שקלים בחודש מכספי החברה, ובסכומים מצטברים למיליוני שקלים". כהן הקימה עשרות עובדים פיקטיביים בכזב, והעבירה דרכם מאות תלושי שכר פיקטיביים של עובדי החברה שכולם הגיעו בסופו של התהליך המורכב לחשבון הבנק האישי שלה ושל בן זוגה.



בגין מעשים אלה מיוחסות לה עבירות רבות של גניבה בידי עובד ורישום כוזב במסמכי תאגיד, זיוף, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות הלבנת הון. בכתב האישום נטען כי הנסיבות המחמירות הן סכום המרמה, אורך התקופה, התעוזה והתחכום בה פעלה כהן.



הפרקליטות העמידה את כהן לדין אף בגין עבירות מס, זאת כיוון שלא דיווחה לרשויות המס על ההכנסות הללו שכאמור הצטברו לכדי כ-3 מיליוני שקלים. כהן דיווחה לרשות המסים כי היא שכירה בלבד וכמובן לא יידעה את השלטונות בגין הכנסתה הצדדית והמשתלמת במיוחד. בגין מעשים אלה היא מואשמת במרמה, עורמה ותחבולה על מנת להתחמק מתשלום המס.



לצד כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה לחלט את דירתה של כהן ובן זוגה, אשר שוויה מוערך במיליון וחצי שקלים, וכן רכוש וכספים נוספים שנתפסו על ידי המשטרה.