חשד לרצח: גבר כבן 42 נעצר היום (שישי) בחשד כי רצח בשעות הצהריים את שכנתו בת ה-80 בבניין שבו התגוררו בחולון. העצור מוכר למשטרה ולמערכת בריאות הנפש. מהמשטרה נמסר כי "החקירה נמצאת בראשיתה וחוקרי המשטרה ממשיכים באיסוף הראיות בזירה". הוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

כזכור, בשעות הצהריים קשישה בת 80 נמצאה ללא רוח חיים כשהיא דקורה עם פציעה בפלג גופה העליון בדירה בחולון. צוותי מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותה במקום. מי שהזעיקה למקום את המשטרה וכוחות הרפואה הייתה שכנתה של הקשישה, שדיווחה למוקד 100 כי היא רואה אותה מתבוססת בשלולית דם.



כוחות ממרחב איילון שהגיעו למקום פתחו בחקירת המקרה ועיכבו לחקירה שני גברים בחשד למעורבות בגרימת מותה של האישה. בשלב הראשון, עוכב לחקירה בן זוגה של הקשישה, ששהה בדירה באותו הזמן. בנוסף, עלה שמו של חשוד שני - גבר כבן 42 המתגורר בבניין. הוא נעצר ונלקח לחקירה, והשכנים ציינו בפני השוטרים כי בעבר נרשמו כמה תלונות על אותו השכן, זאת לאור גידופים וקללות שהפנה כלפי הקורבן ויתר דיירי הבניין. הם טענו כי השכן המדובר מעולם לא נקט באלימות פיזית, ומסיבה זו לא חששו שאסון מהסוג הזה עלול להתרחש. עתה, נבדק החשד לפיו השכן טופל בעבר על ידי גורמי בריאות הנפש.



פרמדיק מד"א טל פוטרמן וחובש רפואת חירום במד"א משה זדה, סיפרו: "כשנכנסו לדירה ראינו אישה שוכבת מחוסרת הכרה עם פציעה בפלג גופה העליון. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".
 
אתמול הגישה פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום נגד יניב קמינסקי, בן 44 מלוד, בגין רצח אימו ויויאן קמינסקי ז"ל. לפי כתב האישום, ב-27.04.19 שהו הנאשם ואימו בדירתם בלוד. בסמוך לכך גמלה בלבו של הנאשם ההחלטה להמית את אימו המנוחה. כשהבינה המנוחה שבנה החליט להמיתה, התקשרה באמצעות הטלפון אל השכנה המתגוררת באותו הבניין וזעקה לעזרה.
 
באותה עת, ניגש הנאשם אל המנוחה אשר שהתה במטבח הדירה והכה אותה בראשה ובגופה ובעת שהמנוחה הייתה שכובה על גבה רכן הנאשם מעליה, הניח את ידיו על צווארה, תוך שהוא חונק אותה. גם כאשר הידפקו השכנה והשוטרים על דלת הדירה אשר הייתה נעולה, וניסו לפרוץ אל הדירה, הנאשם המשיך בביצוע זממו, והתעלם מדפיקותיהם ולא חדל עד אשר עלה בידי השוטרים לפרוץ לדירה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נחבלה המנוחה אנושות, בראשה, פונתה לבית החולים, שם נפטרה למחרת היום.