בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע היום (ראשון) במסגרת הסדר טיעון את אחמד תפאל (27) משפרעם בגין הריגת אביו לאחר שדרס אותו עם רכבו, על רקע  סכסוך משפחתי בחודש נובמבר האחרון. במסגרת הסדר הטיעון , חזר בו הנאשם מכפירתו, הודה בעובדות כתב האישום המתוקן והורשע בעבירת הריגה. כמו כן, הסדר הטיעון כלל הסכמה לעונש, בו ירצה הנאשם מאסר של 16 שנים החל מיום מעצרו בתאריך ה- 10/11/18. 



נזכיר מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד ענאן ע'אנם  עולה כי הנאשם היה מסוכסך עם אביו המנוח כמאל תפאל (52), גרושתו וילדיהם המשותפים המתגוררים באותו המבנה בעיר שפרעם מזה מספר שנים. במסגרת הסכסוך, הוגשו תלונות הדדיות למשטרת ישראל .  
ביום 09/11/18 בסביבות השעה 18:00, פרץ עימות בהמשך לסכסוך, בסמוך למבנה בו מתגוררים הנאשם, המנוח ובני המשפחה, וכלל איומים, קללות, זריקת אבנים וגרימת נזק בין הנאשם לבין המנוח וילדיהם.
 

במהלך העימות נדקר הנאשם ונגרם לו פצע דקירה קל בירך. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים רמב"ם. לאחר שחזר לביתו מבית החולים, גמלה בליבו החלטה לגרום למותו של המנוח. בשעה 06:15 או בסמוך לכך, הבחין הנאשם במנוח ואשתו שיצאו יחד מהבית והלכו בצד הכביש. 
 
הנאשם נהג ברכבו בכיוון הליכת המנוח במהירות גבוהה,  ופגע במנוח עם חזית רכבו בכוונה לגרום למותו. הנאשם המשיך לנהוג בנסיעה רציפה, כשהוא נושא את המנוח על גבי החלק הקדמי של הרכב למרחק של כ- 20 מטרים, עד שנפל ממנו אל הקרקע.  

כתוצאה מהפגיעה, נגרמו למנוח חבלות ראש קשות ושברים מרובים בראש, בעצמות הגולגולת, בפנים ובצלעות. המנוח הועבר לבית חולים רמב"ם כשהוא מורדם ומונשם, שם נותח ולמחרת נקבע מותו.