המשטרה הגישה היום (שני) כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים של נהג רכב שתקף יחד עם חבריו, בצורה אלימה ויוצאת דופן, נהג אחר משום "שהסתכל עליו חזק".
ב-20 באפריל התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל מבית החולים בנצרת על שלושה צעירים שהגיעו חבולים כתוצאה מתקיפה אלימה ברחוב בנצרת. מיד עם קבלת ההודעה הגיעו שוטרים לבית החולים והחלו לגבות עדויות מהפצועים. במשטרה ציינו כי השוטרים הצליחו לאתר את זירת האירוע, והחלו באיסוף ממצאים במקום, ופתחו בפעולות חקירה לאיתור החשודים במעשה.
לאחר מספר פעולות חקירה, הצליחו החוקרים לאתר שלושה חשודים בתקיפה האלימה, האחד בן 20 תושב נצרת עלית, חשוד נוסף בשנות ה-20 לחייו מנצרת, וצעיר נוסף בן 18, גם הוא תושב נצרת. הם נעצרו הובאו לחקירה, ובהתאם להתפתחויות בחקירה בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה ומעצרם הוארך מפעם לפעם.

התקיפה בנצרת. צילום: דוברות המשטרה
מהחקירה עלה סמוך לשעה 16:00 נהג הקורבן ברכבו, רכב סיאט בצבע אדום, סמוך לכיכר עבאס בנצרת. במקום נוצר פקק תנועה, כשלפתע רכב יונדאי בצבע שחור נכנס במהירות למעגל התנועה, נעמד בסמוך לרכב של הקורבן, ובין הנוסעים בשני הרכבים התחיל להתפתח דין ודברים. 
בשלב מסוים ירד הנאשם מרכבו יחד עם הנאשמים האחרים שהיו איתו ברכב, ושאל את הקורבן: "למה אתה מסתכל עלי חזק?", פתח את דלת הנהג, כיבה את המנוע, הוציא את מפתחות הרכב מהסוויץ', ואז החל לתקוף את הקורבן יחד עם שאר הנאשמים באמצעות אגרופים, עד אשר חבריו של הקורבן הצליחו להרחיק את התוקף ממנו.
המותקף, יחד עם חבריו, נסעו מהמקום, ובמרחק של כ-150 מטרים ממקום התקיפה חסם הנאשם בעזרת רכבו את רכב הקורבן, ושוב ירד מהרכב יחד עם הנאשמים האחרים, כשאחד מהם מחזיק בידו אלת עץ.
בשלב זה הוא וחבריו החלו לנפץ את שמשות הרכב, והלמו בחוזקה על הרכב. בשלב מסוים הם אף שלפו את הקורבנות מהרכב, והכו אותם באמצעות אגרופים בעיטות ואלות מעץ, והאחרונים נזקקו לטיפול רפואי. 
לאחר חקירה שבמהלכה נגבו עדויות ונאספו ממצאים, גיבשו החוקרים תשתית ראיתית כנגד שלושת החשודים, וחטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה נגדם כתב אישום חמור, בין היתר בעבירות של תקיפה וחבלה ממשית בצוותא חבלה במזיד ברכב, וכן הוגשו נגדם גם בקשות למעצרם עד תום ההליכים.
במשטרה אמרו כי "משטרת ישראל מגלה אפס סובלנות לעבירות בריונות ואלימות מכל סוג שהוא המופנות כנגד אזרחים ותפעל במהירות ונחישות כנגד כל גילויי האלימות. משטרת ישראל לא תקבל מצב שבו אזרחים מותקפים באלימות, בצהרי היום במקום ציבורי והיא תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה במטרה להביא את אותם עבריינים לדין".