ד"ר מור אלטשולר, מי שנטען לגביה כי סטרה ליו"ר שלום עכשיו לשעבר יריב אופנהיימר, דורשת מהאחרון התנצלות ופיצוי בסך 150 אלף שקלים, זאת לטענתה בשל העובדה שאופנהיימר מציג אותה "כאישה אלימה". במכתב ששיגר בשמה הבוקר (שלישי) עו"ד אילן בומבך נכתב שאופנהיימר העלה בתקשורת טענות שקריות, ותיאר אותה באור מבזה ומשפיל כאישה אלימה מטבעה, שסטרה על לחיו מתוך גחמה או ממניעים פוליטיים.



לדברי אלטשולר, אופנהיימר הציג את עצמו כקורבן תמים ולא סיפר ששלח אליה שלושה אנשי "שלום עכשיו" במסווה של סטודנטים, המצלמים סרט אקדמי. במהלך ה"ראיון" המפוברק שערכו עמה, לטענתה, השלושה ניסו להסיתה לבטא עמדות קיצוניות ולהביע תמיכה במעשים פליליים, ביניהם תמיכה ברצח יצחק רבין ז"ל.

 
מלבד התנצלות ופיצוי כספי, ד"ר אלטשולר תובעת מאופנהיימר להעביר לידיה את הסרט ששליחיו צילמו בביתה. היא טוענת כי בכוונתה להעלות את הצילומים לרשת ולהוכיח את תגובתה השקולה לנוכח ההסתות של המתחזים מטעמו של אופנהיימר, ואת "רגעי האימה שעברו עליה כאשר הסתננו לביתה".

כזכור, באפריל 2011 אלטשולר ואופנהיימר הוזמנו לקחת חלק בתוכנית שעסקה ב"הלשנות בנייה לאמריקאים". בזמן שהשניים ישבו בחדר האיפור, קמה אלטשולר לעברו של אופנהיימר וסטרה בחוזקה על פניו. אופנהיימר בתגובה הזעיק את המשטרה והגיש נגדה תלונה, ובערוץ הראשון החליטו שלא לעלות את אלטשולר לשידור.

אלטשולר היא חוקרת במחשבת ישראל, בתחום הקבלה, החסידות והמשיחיות. בעקבות האירוע פנה אופנהיימר בחודש ינואר ליו"ר תל"ם ומספר 3 בכחול-לבן, משה יעלון, וביקש ממנו לא לצרפה למפלגתו.

בעבר אלטשולר ניסתה להתמודד בבחירות המוקדמות בליכוד, אולם לא נבחרה. היא הסבירה בזמנו כי הרקע לתקרית היה ביקור של צוות וידיאו מטעם "שלום עכשיו" בביתה, שהתחזה לסטודנטים המבקשים לראיין אותה במסגרת עבודה בחוג לקולנוע.
 
בעקבות הביקור היא הגישה תלונה במשטרה על השגת גבול. היא ספרה כי ציפתה מהתנועה להתנצלות על המקרה ולפיטוריו של אופנהיימר. לאחר התקרית התנצלה אלטשולר ואמרה בראיון לגל"צ: "אני מודה שהיה לי רגע של שבירה. אני לא עשויה מברזל, אני אדם בשר ודם".