המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה היום (שלישי) לבית המשפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד שוטר לשעבר, חוקר במחלק המוסר, בימ"ר תל אביב. כתב האישום הוגש באמצעות עו"ד עדי וולנרמן, במסגרת הסדר, בגין ארבעה אישומים של הפרת אמונים והשמדת ראייה. במסגרת תפקידו כחוקר וכדובר השפה הרוסית, ביצע השוטר לשעבר פעולות חקירה שונות במסגרת תיקי חקירה משטרתיים שעניינם חשד לביצוע עבירות של הבאת אדם לעיסוק בזנות, סרסרות, גרימה לעזיבת המדינה לשם זנות או עבדות ועוד. בין היתר, גבה הנאשם עדויות מנפגעות עבירה ומעדות בתיקים אלו וביצע פעולות חקירה בנוגע לנשים. 
במסגרת תפקידו כחוקר, הוא היה מגיע מגיע למקלט בו שהו נשים המוכרות כקורבנות סחר בבני אדם, חלקן נשים בזנות, והיה בקשר רציף עימן. כאמור, המשטרה, באמצעות החוקר המטפל, היוותה עבור אותן נשים כתובת בכל דבר ועניין. כתוצאה מכך, נוצרו קירבה ותלות בין הנשים לבין הנאשם, מתוקף תפקידו. על פי כתב האישום, הוא ניצל את אותו הקשר כדי לקיים עם הנשים קשרים מיניים בהסכמה.
לצורך ניהול הקשרים המיניים עם הנשים, באופן חשאי וכדי להסתיר את המעשים, רכש הנאשם קו טלפון נייד וזאת בנוסף לקו הטלפון הנייד המשטרתי שהיה ברשותו קודם לכן. כמו כן, כדי להסתיר את דבר הקשר בינו לבין הנשים, מחק הנאשם משני מכשירי הטלפון שהיו ברשותו את התכתובות בינו לבין הנשים וכן הנחה חלק מהנשים למחוק את התכתובות ביניהם ולא לספר לאיש על דבר הקשר ביניהם. בעקבות החקירה פוטר השוטר מהמשטרה.