החשוד ברצח הגבר בן ה-60 בירושלים קשר את עצמו למעשה, כך פורסם הערב (שלישי). הגבר אותר בדירתו כשהוא ללא סימני חיים ועם פצעי דקירה בפלג גופו העליון. השוטרים שהגיעו לזירה איתרו במקום חשוד בדקירה ועצרו אותו. מחקירה ראשונית עולה החשד כי הרקע לאירוע הינו פלילי, וכי מדובר בחשד לרצח בתוך המשפחה.

שמעון ביטון, שכן המתגורר בסמוך לדירה בה נרצח הגבר,  סיפר בתוכנית "חמש עם עופר חדד" על השתלשלות האירועים שקדמו לרצח: "היו סכסוכים על הזמן, הכתובת הייתה על הקיר", אמר.

"הכל התחיל לפני כמה חודשים, כשהאם נפטרה", אמר ביטון. "כבר במהלך השבעה החלו ויכוחים ומריבות בין בני המשפחה, קללות וצעקות 24 שעות".



ביטון המשיך: "האם כביכול נתנה לנרצח את הבית, אבל לפי מה שהבנתי משאר הילדים הוא זייף את כל המסמכים. הם הלכו לבית משפט וגילו שכל המסמכים של האם פיקטיביים, ולמרות הגילוי הוא נשאר לגור בדירה".





כזכור, שוטרים הוזעקו לדירה בה נמצא הגבר בעקבות דיווח על אירוע דקירה, וכשהגיעו, איתרו את האיש כאמור כשהוא מחוסר הכרה. צוות חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו בהמשך את מותו.



פראמדיק מד"א יהונתן פינדרוס שהגיע לזירה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60 שוכב בכניסה לדירה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה בפלג גופו העליון. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".