פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית המשפט השלום ברחובות נגד ציפורה דוד, בת 65 ממושב בית עובד, בגין התעללות בקטין או בחסר ישע. לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עינב וינוגרד, החל מחודש ינואר 2019 עבדה הנאשמת כמטפלת של תינוק יליד 2018 בבית הוריו וסבתו. בימים 12.5.19 ו- 15.5.19, התעללה הנאשמת בתינוק בדרכים שונות.



בין היתר, הנאשמת סטרה בפניו, צעקה לעברו שוב ושוב, הטיחה אותו על הספה ועל השטיח, הצמידה מגבת לפניו של התינוק תוך שהיא חונקת אותו, הזיזה את התינוק עם רגלה, יצאה לעשן והותירה את התינוק לבדו בבית, ואמרה לו שתהרוג אותו. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרה של דוד עד תום ההליכים. 



 
לפני מספר ימים סיפרה אמו של הפעוט, בת אל רוגוב, ב-103FM כי "ראינו שהיא מתעללת בו כל היום ומרביצה לו", אמרה. "היא מטפלת בבית, לפעמים אצלי בדירה ולפעמים בבית אמי. הייתי מביאה אותו כל בוקר לשם, היא הייתה איתו כמה שעות בבוקר ומתוכן הוא ישן כ-3 שעות. מצלמות האבטחה היו טרם תחילת עבודתה. הן היו גלויות ולמעשה צילמו כל הזמן. אחת אצלי ואחת אצל אמא שלי".
 
"היו כמה אזהרות במהלך הדרך. כשהילד היה חוזר עם סימנים, ולא רצה ללכת אליה. סימנים שכאם צעירה אמרו לי שאני היסטרית ולחוצה מדי. הוא פשוט היה נתפס עליי עם ידיים ורגליים ומתחיל לבכות כשהיה רואה אותה. הוא ילד כל כך טוב. באחד מהסרטונים רואים שהיא מחליפה לו חיתול ומושכת אותו אליה שיעמוד, ואז היא פשוט סוטרת לו פעמיים", הוסיפה האם. 
 
"בהמשך רואים שהוא שוכב על המזרן והיא ניגשה אליו, הרימה אותו, והטיחה אותו במקום אחר בלי שום סיבה. רואים שהוא בכה כי הוא רעב והיא פשוט נתנה לו לבכות. שלושה וחצי חודשים יותר מדי היא שירתה אותנו. זה תינוק", אמרה רוגוב."לא דמיינתי את זה, זה הסיוט הכי גדול, שלא האמנתי שלי זה יקרה.
 
הלכנו למשטרה, התעמתנו איתה עם הסרטון. שאלתי אותה למה עשתה זאת, אז היא אמרה: 'ליטפתי אותו'. היא נעצרה, האריכו את מעצרה, אני מקווה שהיא תשב בכלא כי זה המקום שלה", הוסיפה. "היא בת 64. קיבלתי עליה המלצה ממישהי שאני מכירה, לא חפרתי בעברה. היא הייתה נראית לי מאוד דומה לאמא שלי, אימהית, סבתא".