"או שנסגור את זה כמו מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס, או שנוציא את כל הלכלוך בבית המשפט", זה היה המסר הברור והבלתי מתפשר שיצא השבוע מפיה של אישה, שההון המשותף שלה ושל בעלה מוערך יחד במאות מיליוני שקלים. השניים נמצאים בימים אלה בליבו של סכסוך משפטי.
הדרמה מתרחשת בחלוף 22 שנות נישואים של בני זוג. הבעל הוא הבעלים של חברת השקעות המתמחה בתחום המכשור הרפואי ופיתוח תרופות והאישה היא רופאה בקופת חולים באיזור מגוריה, ונחשבת למקצועית ומוערכת מאוד בתחום. בני הזוג מחזיקים יחד, כך על פי המידע שהעבירה האישה לעורכי דינה שרין סולן וגדלי סולן, שלוש דירות בברצלונה, ניו יורק ולונדון וכמה נוספות בישראל, לצד הווילה שהם מתגוררים בה בישוב מדרום לחיפה. אמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן טוענת האישה כי היקף ההון שלהם מוערך ב-75 מיליון דולר שמחציתו הון נזיל. השבוע הם נפגשו בבית המשפט.

עורכי הדין שרין וגדלי סולן
בכתב התביעה שהוגש לבית המשפט לענייני משפחה, נטען בין היתר, כי בעלה רקם מזימה להתגרש ולנשל את האישה מכל חלק ברכושם, זאת לאחר שהתאהב בעורכת הדין של החברה. על פי הטענות, השניים תכננו ביחד איתה מהלך שיותיר לאישה "רק" כמה מיליוני דולרים בודדים ודירה אחת. כל זאת בעוד שהאישה עצמה מבקשת גירושין דומים לשל הבעלים של אמזון - חצי מכל הרכוש והמזומנים שיש בקופת המשפחה. 

עורכי הדין שרין וגדלי סולן טוענים עוד כי בידי האישה חומר נגד בעלה והמאהבת שהיא כרגע מסרבת לדבר עליו, אבל אם היא תוציא אותו החוצה, הדיון יעבור לבית משפט אחר ולמקומות אחרים בכל מה שקשור למקום הימצאו של הכסף. כמו כן, הם טוענים כי בידי האישה הוכחות לכך שבמהלך שלוש השנים האחרונות בעלה יצא עם המאהבת לחו"ל, ושהה עימה באותו בית המלון. 
"חלוקה שווה של כל הרכוש, זה התנאי היחיד לגירושין שקטים בטרם אני מגיעה לגורמי אכיפה במדינת ישראל", הבהירה האישה לעורכי הדין שלה. הצדדים נשלחו בסוף השבוע לגישור ורק לאחריו יחליט בית המשפט, למנות מומחים שיעריכו את ההון ויגבו מהאישה עדויות מפורטות.