אדם התבצר היום (שלישי) בסניף בנק מזרחי טפחות בערד, כשהוא חמוש. כוחות משטרה גדולים, בפיקוד מפקד תחנת המשטרה של ערד, הגיעו למקום בליווי כוחות מיוחדים ופיקוד המחוז והמרחב. עם הגיעם לזירה, השוטרים בודדו את המקום ובמקביל החלו בביצוע משא ומתן עם החשוד שהתבצר בתוך הבנק ביחד עם מספר בני ערובה. תוך כדי המשא ומתן עם החשוד, השוטרים הצליחו להיכנס לבנק, השתלטו עליו ופרקו אותו מהנשק אותו אחז. הוא החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בערד.

הנשק בו השתמש החשוד. צילום: דוברות המשטרה
סגן ניצב גיא חיון, מפקד תחנת ערד, שניהל את האירוע, סיפר למעריב: "סמוך ל-15:30 התקבל דיווח במוקד 100 של מחוז דרום על שוד שמתבצע בסניף בנק מזרחי-טפחות בערד. שוטרים שהגיעו למקום ביצעו תצפית אל תוך הבנק, כשהם מזהים בפנים מספר עובדים יחד עם החשוד. במקביל, בוצעה סגירה של האזור מחוץ לבנק, וזאת במטרה למנוע מצב של גלישת האירוע מהבנק החוצה, ונפגעים חלילה".
 
הוא הסביר כי "שוטר מחוץ לבנק ניסע ליצור איתו קשר מספר פעמים, ובסופו של דבר צלחה דרכו, ובמהלך זה ביקשנו לקיים שיחה עם החשוד שהיה בתוך הבנק, התנהל דו-שיח איתו, במהלכו הרגענו את החשוד וביקשנו ממנו להסגיר את עצמו לידי השוטרים, זאת במקביל לכך שכוח משטרה נכנס לבנק וביצע את מעצרו של החשוד שהיה חמוש בנשק, ובכך הסתיים האירוע". 
 
מפקד התחנה ציין עוד כי החשוד מוכר למשטרה, וכי על פניו עולה שמדובר באירוע על רקע פלילי, אם כי בשלב זה נחקרים כל כיווני החקירה. "מדובר בצעיר בשנות ה-20 לחייו, תושב באר שבע, שעל פי החשד ניהל שיחה עם סגן מנהל הסניף בחדרו, ובשלב מסויים איים על עובד הבנק, ותוך כדי גלש האירוע לתוך חלל הבנק", הוסיף חיון, "נדגיש כי באותה שעה הסניף היה סגור ולא שהו בו לקוחות. כעת נבדק כיצד הצליח החשוד להיכנס לבנק ומה הנסיבות שגרמו לו לאיים על סגן מנהל הבנק בזמן שהותו במקום. החקירה בראשיתה, מחר יובא החשוד לבית משפט השלום בבאר שבע, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו".