פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הודיעה הערב (חמישי) לבאי כוחם של החשודים בפרשת האונס הקבוצתי בהרצליה כי התיק נגדם נסגר מחוסר ראיות מספיקות, זאת לאחר שאחד החשודים המרכזיים בתיק מצא את מותו בקטטה באילת, כפי שנחשף לראשונה במעריב אונליין

 כזכור, בעקבות פנייתה של באת כוחה של המתלוננת בתיק לפיה מצבה מאפשר ביצוע השלמות חקירה בתיק, החליטה הפרקליטות להורות למשטרה לבצע השלמות חקירה, אך בטרם התבקשו ההשלמות, נודע לפרקליטות כי החשוד המרכזי בתיק נפטר.
בפרקליטות הסבירו כי במצב זה לא ניתן לבצע את השלמות החקירה אשר היו מחויבות על מנת למצות את החקירה ולהגיע לחקר האמת. משכך, ולאחר בחינה מחודשת ויסודית של הראיות בתיק, הוחלט לסגור את התיק נגד החשודים.

בחודש שעבר פרסמנו כי אחד החשודים המרכזיים בפרשה - היחיד שהכיר את הנאנסת והוביל אותה לדירה ששכר, בה ארבו לה לכאורה המעורבים הנוספים - מצא את מותו במהלך קטטה שהתגלעה בינו לבין תושב שועפאט במלון דירות באילת.

באפריל 2017 נחקרה במרחב ירקון במשטרה הפרשה המדוברת, שמרכזה עומד החשד כי המתלוננת הגיעה באותה תקופה לביתו של אחד החשודים, צעיר בן 22 שאיתו הייתה לה הכרות שטחית, וללא ידיעתה הזמין החשוד שני תושבי הדרום, אז צעירים בני 20, למפגש. על פי החשד, קיימו השלושה יחסי מין עם המתלוננת בניגוד להסכמתה וללא אישורה, תוך שהיא לא מסוגלת להתנגד למעשיהם, ואף ביצעו בה מעשה סדום.

בחקירתם טענו החשודים כי יחסי המין היו בהסכמתה המלאה של המתלוננת, וכראיה הציגו הודעה קולית ששלחה המתלוננת יממה לאחר האירוע לטלפון הנייד של אחד מהם, בו היא מזמינה אותו יחד איתם לכאורה למפגש נוסף.