עורך הדין אורי קורב, בכיר לשעבר בפרקליטות המדינה והתובע במשפטו של אהוד אולמרט, שוחח עם גיא פלג והתייחס לשאלה האם יש טעם בניהול הליך פלילי נגד נתניהו במהלך תקופת הבחירות: 



"השימוע של בנימין נתניהו לא מתקיים ביקום מקביל, ואין כל קדושה בתאריך שלו", אמר קורב, "מה גם שאנחנו יודעים שהעניין הזה מתנהל מתחילת שנת 2016 ויש מי שיאמר שהיא התנהלה בעצלתיים באופן יחסי. מה נראה לך יותר הגיוני - שהשימוע יתקיים במקביל ובתוך המשא ומתן הקואליציוני או שימתינו עוד מספר שבועות עד לסיום המשא ומתן?".





עוד הוסיף: "אין סיבה, לכאורה, שלא לדחות את זה בעוד מספר שבועות, ויותר מזה, לדעתי זה מעט מוזר שמשרד המשפטים מתייחס לסוגיה היפותטית שלא עלתה עדיין. לא שמעתי שעלתה שום פנייה, והאם הם יודעים מה יהיה בעוד שלושה וחצי חודשים? האם הם יודעים איך הדברים יראו כאן ומה תהיה רמת ההכנה של באי כוחו של נתניהו? הדבר הזה הוא קצת מוזר ומשדר פאניקה, זה לא נראה טוב".



בהמשך אמר עו"ד קורב שמשרד המשפטים צריך לגלות נדיבות, ובלבד שלא תיטען טענה שמישהו לא נתן לרה"מ להתכונן לשימוע, "אני חושב שלב פתוח ונפש חפצה זאת לא סיסמה, ואם אדם יגיע לדיון פחות מוכן ושעורכי דינו לא יצליחו לתקשר איתו התאריך הוא לא קדוש. יכול להיות שיש אילוצים אחרים שמשרד המשפטים לוקח בחשבון".