מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אמר הערב (שישי) בנאום שנשא לרגל יום ירושלים הבינלאומי כי "ב-40 השנים האחרונות, אויבי ירושלים הימרו שייתעלמו ממנה, או שישכחו את היו םהזה, אך שנה אחר שנה אחננו מוצאים שאנשים עדיין מביעים עניין רב ביום הזה, שהולך ומתעצם". בהמשך נאומו הוסיף: "יש מי שרצה להפוך את זה ליום איראני או שיעי והוא לא הצליח, אנחנו רואים שהשבוע של ירושלים הולך ומתעצם - ראינו הפגנות גדולות בכמה מדינות בעולם, ואת הפגנת המיליון באיראן". לדבריו, ההפגנה הגדולה באיראן מהווה מסר לטראמפ ולמי שהימר שהאיראנים התעייפו או נכשלו".
נסנראללה התייחס לעסקת המאה ואמר: "חובתנו להתעמת עם עסקת המאה. זו חובה דתית, מוסרית, לאומית ופוליטית, מאחר ומדובר בעסקה שהיא בניגוד לצדק ומנוגדת לזכויות על המקומות הקדושים". הוא הסביר כי "האחריות ברורה, והיא שעלינו להתעמת אל מול העסקה הזו, ואנחנו מסוגלים להכשיל אותה". לדבריו, תמונת המצב הנוכחית מעידה שהתוכנית בדרך לכישלון. "ארצות הברית, ישראל ומשטרים נוספים באזור פועלים ליישום העסקה, לצד ציר שמתנגד לה", הסביר, "יש קונפליקט בין שני הצירים ואני מקווה שנוכל למנוע כך את הפשע ההיסטורי, שעלול להתרחש באדמתנו".
מזכ"ל חיזבאללה אמר שחלק מהמשטרים פועלים כדי שישראל תהיה הציר המרכזי באזור, לצד ניסיון לחיסול סופי של הסוגייה הפלסטינית ושל ירושלים. "מאז שנת 2011 יש ניסיון אמריקאי לחסל את הסוגייה הפלסטינית, אחרי מסירת מתי-מעט לפלסטינים, אבל אחרי ניצחון ההתנגדות בלבנון ובפלסטינים, הם הכינו את הפרויקט שלהם לחיסול פלגי ההתנגדות", הסביר, "אחרי 2011, ארצות הברית וכל מי שנכנס במה שמכונה 'האביב הערבי', קיבל את פרי הבאושים שנקרא עסקת המאה של טראמפ". בהמשך הסביר כי "ההתנגדות הפלסטינית כיום מכה את תל אביב ומה שמאחוריה, ומסוגלת לפגוע בכל ההתנחלויות הציניות. ממתי ההתנגדות הפגסלסטינית היתה לה היכולת הזו?".

נסראללה התייחס גם לסוריה אמר: "הם חצו את מה שתוכנן נגדה, ונותרו בציר ההתנגדות. סוריה תתחזק כאשר ייכשלו כל הניסיונות האמריקאים להשתלט על עיראק מבחינה צבאית". הוא הזכיר גם את הפסגה הערבית המתקיימת בימים האלה בעיר הקדושה מכה שבסעודיה. "הרקע לקריאה למוסלמים להגיע לפסגות הוא להציל את המשטר הסעודי כתוצאה מההתפתחות בציר התימני, לאחר הכוח העולה (החות'ים הנתמכים על ידי איראן),והמשטר מנסה בסיוע שכירי חרב להכריח את התימנים להיכנע", סיכם, "כל הפסגות הללו הן למען הצלת המשטר הסעודי, ומוכיחות שהעם התימני ומתנגדי הסעודים ניצחו". הוא הוסיף: "טראמפ יודע שאם תפרוץ מלחמה - מחיר חבית הנפט עלול לעלות ל-200-300 דולר".

במקביל, סגן מפקד משמרות המהפכה של איראן, התרברב הלילה כי אם איראן הייתה תומכת בחות'ים בתימן, הם היו משתלטים על ריאד, בירת סעודיה