חקירות ראש הממשלה לפרידת בני זוג? בני זוג באמצע שונות ה-50 לחייהם צברו יחד הון לא קטן במשך שני עשורים. יחד הביאו לעולם שלושה ילדים, אחד מהם לוחם ביחידה קרבית והשניים האחרים קטינים. במשך השנים הקימו שני בתי עסק גדולים למכירת מזון בסיטונות. עכשיו הם מתעמתים על חלוקת הרכוש בבית משפט למשפחה. הרקע הרשמי: סכסוך כספי, אבל המחלוקת האמיתית היא פוליטית.



האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טוענת כי בעלה החליט לנקום בה ולנשל אותה מכל הרכוש, כי במשך שנים היא תומכת בכל מה שלא נקרא ביבי. לדבריה, לשיא הגיעו הדברים עם החשיפות בחדשות בטלוויזיה בשנה האחרונה של גיא פלג, כתב המשפט של החדשות ועמיתו, הפרשן אמנון אברמוביץ'.



"כל פעם שהייתי שומעת אותם, הייתי אומרת לבעלי שהם ממש נסיכים, שמחפשים לעקור את השחיתות במדינה", סיפרה לעורכת הדין. האישה הוסיפה עוד כי "לא רק שהוא לא קיבל את דעתי, הוא דאג ללעוג לי בחברת אנשים על היותי שמאלנית".



הבעל, לעומתה, טוען כי אין קשר לתמיכה של רעייתו בעיתונאים פלג ואברמוביץ' ולאנטי נגד ביבי. "אני בכלל לא ביבי. הכל קשור לכסף. היא מנהלת את העסקים שלנו בפזרנות ולפני ארבע שנים היינו קרובים לפשיטת רגל ועדיין רובצים עלינו חובות".



עו"ד שרין סולן. צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן. צילום: יח"צ



עורכת הדין שרין סולן טוענת כי אם נכונה טענת הבעל, שהעסק רק מתאושש ואין בקופתו מיליונים, שיוותר על חלקו והאישה תישא בכל החובות. "ואם לא, שיחלק את מחצית הרכוש. מדובר אחרי קיזוז החובות, ברכוש וכסף בשווי של 25 מיליון שקלים, בין היתר שלוש דירות שבבעלותם, מכוניות ושני בתי עסק גדולים, לצד קופות ומזומנים בבנקים".



בית המשפט למשפחה שלח את בני הזוג לגישור וביקש להתעלם מהמחלוקת הפוליטית ביניהם, במטרה להגיע להסדר על חלוקת הרכוש. שני הצדדים מוכנים לשמר את החיים בנפרד ולא להתגרש לטובת הילדים.