המשטרה הגישה כתב אישום נגד תושב פתח תקווה שתקף נהג אוטובוס בעיר בסוף השבוע שעבר. על פי התלונה שהוגשה ע"י נהג האוטובוס, הוא הותקף בתחנה סמוך לבית החולים בילינסון. החשוד סירב לשלם עבור הנסיעה באוטובוס והתפתח וויכוח בינו לבין נהג האוטובוס. עם הגיעם לתחנה המרכזית בפ"ת, נהג האוטובוס ביקש מהחשוד לרדת והחשוד אכן ירד. הנהג החל לנסוע ואז החשוד קפץ על דלתות האוטובוס.



הנהג עצר והחשוד עלה שוב על האוטובוס ותקף את הנהג במכות רבות לפניו ולכל חלקי גופו. החשוד המשיך להכות את הנהג בפח שהיה באוטובוס והיכה בו בבעיטות רבות לבטנו ולידיו כשבכל הזמן הזה, הנהג קורא לחשוד לחדול ממעשיו ולרדת מהאוטובוס.



כתוצאה מהתקיפה, נגרמו לנהג האוטובוס חבלות רבות בגופו, דימום וסימנים אדומים במרפק וביד ימין, נפיחות במצח והוא אף נזקק לטיפול רפואי.



בפעילות משטרתית מבצעית אינטנסיבית, החשוד, בן 31 מפ"ת, אותר ע"י השוטרים תוך זמן קצר ונעצר. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת ואתמול הוגש נגדו כתב אישום בעבירה של תקיפה עובד ציבור. יחד עם כתב האישום הוגשה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.



בעקבות התקיפה השביתו היום למשך שעתיים נהגי חברת דן את הנסיעות מהתחנה המרכזית בפתח תקווה. מחברת דן אליה משתייך הנהג נמסר לאחר המקרה כי "המקרה מזעזע. אנו בחברת דן המומים מהתופעה המקצינה והולכת בחברה שלנו בישראל ונמשיך לדרוש מהמשטרה ורשויות האכיפה לפעול במלוא הכח כנגד אותם אנשים אלימים".



ישראל גנון, יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים בישראל הגיב אף הוא למקרה ואמר כי "אנחנו דורשים מוועד הנהגים בחברת דן להתחיל בשביתת מחאה החל מיום ראשון בשעה 14:00. לא ייתכן כי החברה תהיה אדישה לאלימות כנגד הנהגים. פנינו יחד עם ההסתדרול הלאומית למשרד התחבורה בדרישה להאיץ את ההפרדה באוטובוסים בין הנהג לבין הנוסעים בכל הקווים ברחבי הארץ ולא רק במכרזים החדשים. מציאות מעין זו היא סכנת חיים ממשית. דם נהגי האוטובוסים אינו הפקר".