פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מרדכי מוגזמוף, תושב ירושלים בן 62 בגין רצח אחיו, דוד מס, בדקירות סכין בגלל סכסוך כספי בחודש שעבר. לפי כתב האישום, בתאריך 3.11.17 הגיע הנאשם לדירה בה גרה אימם ונעל את הדלת במקום. המנוח הגיע אף הוא למקום ומשהבחין שהדלת נעולה, ביקש מהנאשם לפתוח לו, אך הנאשם סירב לכך ולא הגיב לקריאותיו. בעקבות כך התקשר המנוח למשטרה, ולאחר שגם השוטר שהגיע למקום לא הצליח לקבל תגובה מהנאשם במשך דקות ארוכות, הזמין השוטר למקום כוחות כיבוי אש אשר פרצו לדירה ולחדר בו שהו הנאשם והאם. הנאשם כעס מאוד על כך שהמנוח הזמין משטרה ועל כך שכוחות כיבוי האש פרצו לדירה. 

בעקבות כך החליט הנאשם כי המנוח חייב לו סכום של 3.5 מיליון שקלים כפיצוי עבור הנזקים שנגרמו לדירה ולבריאותו של הנאשם ושל אימם. הנאשם אמר למנוח כי עליו להעביר את סכום זה עד ליום 1.1.18 וכן אמר למנוח לא להגיע פעם נוספת לדירה. 

עוד צוין בכתב האישום, כי במהלך חודש אוגוסט 2018 נפטרה אימם של הנאשם והמנוח. במהלך ההספדים בהלוויה אמר הנאשם, בין היתר, כי הוא יודע מי הרוצח שלה וכי הוא עוד יסגור איתו חשבון, וזאת תוך שהוא מצביע על המנוח. במהלך חודש אוגוסט 2018 נפטרה אימם של הנאשם והמנוח. במהלך ההספדים בהלוויה אמר הנאשם, בין היתר, כי הוא יודע מי הרוצח שלה וכי הוא עוד יסגור איתו חשבון, וזאת תוך שהוא מצביע על המנוח. במהלך השבעה, אמר הנאשם מספר פעמים למנוח כי המנוח הרג את אימם, כי הנאשם ירצח אותו וכי "יום אחד בגלל הבית הזה יהיה פה רצח". 
 
מספר ימים לפני כן, התקשר הנאשם לח' ולר' וביקש מהם להגיע לדירה על מנת לארוז ולפנות את החפצים שבה, כדי שניתן יהיה להשכיר את הדירה. בתאריך 21.5.19, בשעה 11:00 או בסמוך לכך, הגיעו למקום ח'  והמנוח. הנאשם צעק לעבר המנוח שיילך מהמקום והחל לדחוף אותו. מיד לאחר מכן הגיע למקום גם האח ר', אשר נכנס בין הנאשם לבין המנוח והפריד ביניהם. לאחר מכן החלו המנוח, ח' ור' לארוז חפצים בדירה. 
 
בשלב כלשהו, גמלה בליבו של מוגזמוף ההחלטה להמית את המנוח. בעקבות כך ניגש הנאשם למטבח ולקח משם סכין מטבח בעלת להב של כעשרים ס"מ. הנאשם ניגש לעבר המנוח והחל לדקור את המנוח בחזהו ובפניו. המנוח החל לצעוק, ובעקבות כך ח' ור' רצו למקום והחלו לנסות למנוע מהנאשם להמשיך בדקירות נוספות, תוך שהם מנסים לקחת מהנאשם את הסכין. בשלב כלשהו הצליחו ח' ור' לקחת את הסכין מידיו של הנאשם. ח' לקחה את הסכין, יצאה איתו מחוץ לדירה, וזרקה את הסכין לעבר מרפסת הגינה שמחוץ לדירה. גם ר' יצא מחוץ לדירה על מנת להזעיק למקום עזרה. מיד לאחר מכן סגר הנאשם את דלת הדירה ונעל אותה כשהוא נותר במקום עם המנוח כשהמנוח בחיים. 
 
מיד לאחר מכן לקח הנאשם סכין מטבח נוספת, בעלת להב של כעשרים ס"מ, והמשיך לדקור את הנאשם בחזהו, בגבו, בראשו ובצווארו. כל זאת עשה הנאשם כאשר ח', ר' ושכן נוסף שהגיע למקום מנסים לפתוח את דלת הדירה, דופקים ובועטים בדלת ותוך שח', ר' והשכן צועקים לנאשם. כתוצאה ממעשי מוגזמוף נגרמו לאחיו 11 פצעי דקירה בחזה, 12 פצעי דקירה בגב, 4 פצעי דקירה בראש ושני פצעי דקירה בצוואר. בעקבות כך נגרמו למנוח דימומים רבים, פצעי חתכים, פצעי שפשוף ודימומים תוך עוריים, אשר גרמו לאיבוד דם רב שהביא למותו של המנוח במקום.