קטטה אלימה פרצה היום (שבת) בפארק המים "ימית 2000" בחולון. על פי החשד, מאבטחים שנזעקו לטפל בקטטה בין חבורות נקלעו לתוך האלימות ובינם לבין המתקוטטים החלה להתפתח תגרה אלימה, וכל זאת מסביב לבריכה המקורה באזור בו מתרחצים משפחות ולעיני ילדים שנראים מבוהלים ומפוחדים. עד ראייה סיפר ל"מעריב", כי מדובר בוויכוח שהחל על רקע בקשה של חלק מהמבלים להוציא כדור מהמתחם, מאחר וזה מפריע לילדים.





המשטרה הודיעה כי שוטרים שהגיעו למקום וטיפלו באירוע הבחינו במעורבים מתקוטטים וביניהם ועצרו חשוד אחד, בן 17 תושב ירושלים, שהיה מבין משליכי הכסאות. 



בסרטון שתיעד חלק מהתגרה, נראה אחד המאבטחים כשהוא חובט באמצעות כיסא באחד המעורבים בקטטה וכל זאת שחלק מהמעורבים אוחזים בכיסאות וחובטים באמצעותם במאבטחים.
 
אחד המאבטחים, שנפל על הרצפה במהלך הקטטה, ספג גם מכת אגרוף בפניו, ובנוסף נשברו שני כיסאות על גבו וראשו. מיד לאחר מכן, הוא נראה כמי שמצליח להתרומם מהרצפה, אוסף אקדח שנשמט מכליו ובורח מהמקום.
 
גם מאבטחים נוספים החלו להימלט מהזירה, אולם מיד לאחר מכן חזרו אליה בליווי גורם אחר מהבריכה. בשלב הזה, הוזעקו למקום כוחות גדולים של משטרה ממרחב איילון והחקירה כאמור בראשיתה.
 
נזכיר כי גם לפני כשנה וחצי אירעה תקרית דומה בימית 200,  וזו התרחשה במהלך שבוע אלים במיוחד, כאשר יומיים קודם לכן התרחשה קטטה דומה בשפיים.