מה שהחל על פי החשד כתאונת דרכים פגע וברח מתברר בימים האחרונים כחשד לאירוע של גרימת מוות בכוונה תחילה, כך עולה מחקירה שמנהלים בימים אלו חוקרי משטרת מרחב יפתח בעקבות אירוע של תאונת דרכים בה נהרג רוכב אופנוע. ביום ה-27 במאי התקבל דיווח אודות תאונת דרכים שאירעה באזור יפו, בה היו מעורבים רכב פרטי ואופנוע. כתוצאה מהתאונה נפצע באורח קשה מאוד רוכב האופנוע ומאוחר יותר כאמור נקבע מותו בבית החולים. המשטרה תבקש היום (שני) להאריך את מעצרו של נהג הרכב.
נהג הרכב הפרטי ויושבי הרכב נמלטו מזירת האירוע ובמשטרה התנהל מצוד בניסיון לאתר אותם. בשלב מסוים של החקירה עלה חשד כי לא מדובר בתאונת פגע וברח על כל המשתמע ממנה כי אם על אירוע בעל אלמנטים פליליים שהתבצע בכוונה תחילה ולמרבה הטרגדיה הסתיים במותו של רוכב האופנוע.

החוקרים עיכבו לחקירה מספר תושבי יפו שעלה חשד כי היו ברכב הנמלט. בתום חקירה הם שוחררו ובמשטרה המשיכו לחפש אחר החשוד המרכזי שנהג ברכב. אמש בתום כשבועיים של בריחה הוא הסגיר את עצמו למשטרה, נחקר ונעצר בחשד לגרימת מוות בכוונה תחילה.

במשטרה מעריכים כי הצעיר בשנות ה-20 לחייו מיפו היה בהכרות מוקדמת עם הקורבן ולא מן הנמנע כי בין השניים ובין המעורבים הנוספים היה גם סכסוך שקדם לאירוע. היום כאמור תבקש המשטרה מבית המשפט השלום בתל אביב להאריך את מעצרו לצורך המשך חקירה.