סערות רבות עוברות על הזוג נתניהו לנוכח החקירות המסועפות שבהן הם מעורבים, לרבות בקשתו של נתניהו לדחות את השימוע, ובקשתה של הגברת נתניהו לדחות את הגשת כתב האישום ביממה אחת. גיא פלג, הפרשן המשפטי של חברת החדשות שפך אור נוסף על הסוגיות בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והביע את דעתו על התנהלותו של ראש הממשלה. 
"אני לא מבין את הדריכות. אם רה"מ יודיע שהוא לא מתייצב לשימוע, היועץ המשפטי כבר כתב לו שהוא ייאלץ לקבל את ההחלטה על סמך חומר הראיות שלפניו. זה תסריט הבלהות של נתניהו שהיועמ"ש יגיש לבית המשפט בירושלים כתב אישום חמור".


עוד הוסיף פלג: "לגבי סוגיית הבחירות, היועץ אמר כבר כמה פעמים שהן לא מעניינו. יש תסריט שאומר כי לנתניהו יהיה הרבה יותר קל להעביר את חוקי ההתגברות והחסינות אחרי שימוע. היועמ"ש לא מאמין בתיק 2,000, הסעיף בו מנוסח באופן מגחך". 
"לכן ברור שלנתניהו, שמאמין שהוא יכול לכווץ את 4,000 ולהוריד את 2,000, יהיה יותר קל להגיד בכנסת שמה שנשאר זה שני אישומים של מרמה והפרת אמונים".
לגבי הגישור בתיק המעונות בו צפויה לפצות שרה נתניהו את המדינה ב-50 אלף שקל: "במהלך הגישור בין הצדדים הגיעו להסדר המפורסם, בה היא תואשם בעבירה של ניצול טעות של הזולת. היא מבקשת לעבור שוב על הסעיפים לפני שמגישים זאת לבית המשפט"