מרובע רומנטי משפחתי: שתי אחיות נשואות עברו דרמה משפחתית יוצאת דופן, אחרי שהאחות הצעירה יותר גילתה כי אחותה הבוגרת ניהלה רומן עם בעלה, והחליטה לא להישאר חייבת - והפעילה את קסמיה על בעלה של אחותה הבוגרת. 

מדובר בשני זוגות באמצע שנות השלושים לחייהם. שתי האחיות נשואות ואימהות לילדים, והמשפחות מנהלות עסק משותף ובו שתי האחיות מחזיקות בתפקידים בכירים. 
האחות הצעירה טוענת באמצעות עורכת דינה שרין סולן, כי אחותה הבוגרת ממנה ניהלה רומן עם בעלה. "הם נסעו כמה פעמים לחו"ל במסגרת העבודה, אבל אף אחד לא ידע ולא העלה על דעתו שאחותי תלון באותו חדר עם בעלי", סיפרה האחות הצעירה. 

אחרי שהבגידה של האחות נחשפה, החליטה האחות הצעירה יותר לא להישאר חייבת, וכנקמה ניהלה רומן עם בעלה של האחות הבוגרת. "בקלות הכנסתי אותו למיטה, ואחרי שתיעדתי אותו יחד איתי, חשפתי בפניו את הסיפור שאשתו בוגדת בו עם בעלי". 
שתי האחיות מעוניינות כעת בפירוק השותפות ומכירת העסק, "אני לא יכולה להסתכל לאחותי בעיניים", אומרת האחות הצעירה. "קשה יהיה להמשיך ככה", אומרת האחות הבוגרת. "והכי נורא שההורים שלי, אנשים מבוגרים, יגלו מה אני עשיתי ומה אחותי עשתה כנקמה". 
בית המשפט שלח את הצדדים לגישור, ובמקביל יוגשו תביעות גירושין של שתי האחיות לבית הדין הרבני.