הסדר טיעון נחתם היום (שלישי) עם לורן לנקרי, הנהג שהיה מעורב בתאונת הדרכים בה נהרגו בני משפחת עטר בכביש 90. במסגרת ההסדר, לנקרי הודה בכתב אישום המתוקן כי נהג שבדמו עדיין סמים מאתמול וכי יצא לעקיפה למרות שבמסלול הנגדי היה רכב. הוא התנגש ברכב בו נסעו בני משפחת עטר, דבר שהוביל להתלקחות רכבם ובסופו של דבר למותם של השמונה. בכתב האישום המתוקן נכתב כי הוא "נטל סיכון בלתי סביר". הוא הודה באשמת הריגה, עבירה שהעונש המקסימלי עליה הוא עד 13 שנות מאסר. 

מפרקליטות מחוז דרום (פלילי) נמסר כי "בעקבות מספר ישיבות גישור שהתקיימו תוך כדי ניהול ההוכחות בבית המשפט המחוזי, הגיעה היום הפרקליטות להסדר טיעון, במסגרתו הודה הנאשם ונטל אחריות להריגת שמונת בני משפחת עטר ז"ל. על פי עובדות כתב האישום, הנאשם גרם לתאונה והביא למותם של בני משפחת עטר עקב נהיגתו הפזיזה. הנאשם, אשר נהג ברכב כשבגופו סמים, הורשע בעבירה המקורית של הריגה ועקיפה בדרך שאינה פנויה, והפרקליטות תעתור בשלב הטיעונים לעונש להשית עליו עונש של 13 שנות מאסר בפועל, לצד ענישה נלווית. מדובר בענישה משמעותית ההולמת את נסיבות העניין והפסיקה". עוד נמסר כי "הפרקליטות עמדה בקשר רציף לאורך כל הליך עם בני המשפחה, עידכנה אותם בדבר פרטי ההסדר והם נתנו את הסכמתם".

כזכור, בני המשפחה נספו בתאונה הקטלנית שהתרחשה באוקטובר האחרון, בעת שהיו בדרכם לטיול. ההרוגים נלכדו ברכב בוער וכוחות הכיבוי פעלו על מנת לחלץ את הגופות. ברכב השני נסעו שלושה בני אדם. אישה כבת 52 נפצעה בינוני בגפיים, ובתה, בת 12, נפצעה בינוני בראשה. הן פונו לבית החולים סורוקה במסוק והועברו לחדר הטראומה. הבעל והאב, כבן 50, נפצע קל ופונה לבית החולים באמבולנס. 
 
לאחר התאונה המזעזעת, אמר האב שנהג ברכב השני ונפצע באורח קל, לכוחות ההצלה והשיטור שהגיעו למקום: "הרגתי אותם, אני לא נוהג יותר בחיים שלי". החובשת הבכירה במד"א שרה ישראלי סיפרה כי הנהג היה "מבולבל וסהרורי" לאחר התאונה, והביע דאגה למשפחתו. הוא הועבר לחקירה לאחר שטופל בבית החולים.