כתב אישום הוגש היום (רביעי) בבית המשפט באשקלון נגד תושב קרית גת בן 23 בגין תקיפה של שלושה קשישים. מעובדות כתב האישום שהוגש על ידי חטיבת התביעות במשטרה עולה כי ביום ראשון השבוע יצא קשיש בן 80 להשליך זבל ואז חלף על פניו של הנאשם. מיד ובסמוך לכך, החל הנאשם להכות את הקורבן בגבו ובפניו וכתוצאה מכך נפל הקשיש על הרצפה, דבר שלא מנע מהנאשם להמשיך להכותו נמרצות ובהמשך החל גורר אותו ברחוב. שכנים שהבחינו במעשיו החלו צועקים לעברו, רק אז חדל הנאשם ועזב את המקום.

בנו של הקשיש אמר בראיון לתוכנית שש עם עודד בן עמי בערוץ 12: "לא היה דיבור או ויכוח, הוא ישר תקף ללא סיבה. הוא הרביץ לו עם הרגליים. השוטרים תפסו אותו בהקדם. אבא שלי זכר את הפנים שלו".
 יממה קודם למקרה זה, ביום שבת, בשעת בוקר ישבה מתלוננת נוספת בת 69 בספסל סמוך למקום מגוריה עם הכלב. בשלב מסוים קמה המתלוננת ממקום מושבה על מנת לתת לכלבה לשתות ובאותה העת חלף הנאשם במקום אז פנה אליה - "מה נשמע רוסיה הכל בסדר?", המתלוננת השיבה בחיוב והמשיכה בעיסוקה.

בשלב זה החל הנאשם תוקף אותה תוך שירק בפניה ולאחר מכן בעט ברגלה בחוזקה. כלבה של המתלוננת החל לנבוח והנאשם נמלט מהמקום. שבועיים קודם לכך, לערך, תקף הנאשם גם כן ללא סיבה קשישה בת 77 עת הבחין בה כשהיא מתהלכת בסיוע הליכון בחצר בניין מגוריה. מעדותה עולה כי הנאשם היכה בגבה במכת אגרוף, כפי שארע במקרים הנוספים שלעיל- ללא כל התגרות או היכרות ביניהם.

מהמשטרה נמסר: "מדובר במקרי אלימות חמורים במהלכם תקף החשוד ללא סיבה קשישים עוברי אורח תמימים שנקלעו לדרכו, אף מבלי התחשב במצבם הרפואי, והיכה בהם. פעולות איתור וחקירה מהירות שבוצעו, הביאו לכדי הגשת כתב אישום מפורט תוך זמן קצר".