מגיב להרשעה: לאחר
ראש הממשלה בנימין נתניהו על הרשעת שרה, רעייתו
הרשעת אשת ראש הממשלה שרה נתניהו בפלילים במסגרת פרשת המעונות בבית המשפט השלום בירושלים הבוקר (ראשון), ראש הממשלה, בנימין נתניהו הגיב לראשונה על הדברים ואמר: "היום הסתיים מסע ציד הזוי של ארבע שנים על חמגשיות ואוכל. מסע צייד שעלה למשלם המיסים מיליוני שקלים".
עוד אמר נתניהו כי: "יש לי הערכה רבה לבית המשפט. השופט, נשיא בית משפט השלום בירושלים, אמר בצדק ש'העולם הפלילי זר לשרה' ונקבע שלא הייתה שום רמייה מצידה. השופט אמר שצריך לשים הכל בפרופורציה. הטבחים הוזמנו לבשל למען האורחים של ראש הממשלה ורעייתו, והוא אמר בדברי הסיכום שלו שאין ספק שמדובר באירועים רשמיים".
"יותר מכך", הוסיף ראש הממשלה, "הוא הסכים שיש בעיות משפטיות בתיק, בלשון המעטה. גם אני אומר לכם. מדובר הרי בנוהל בלתי חוקי שהתקבל נגד חוק יסוד של המדינה, ארבעה ימים לפני שנכנסתי לתפקיד. וכל זה על 122 שקל ליום, כולל אורחים רבי מעלה".

"שרה עברה ארבע שנים של גיהינום מול מכלל האשמות שלא נשאר מהם דבר", טען. "היום כשהיא החליטה לא ללכת למשפט, היא אמרה שהיא סבלה מספיק ושהיא רוצה שהגיהנום הזה ייפסק, אבל אני אומר לכם, וכולכם יודעים את זה - אם לא היה מדובר באשתי לא הייתה נפתחת חקירה ואף אחד לא היה חולם להעמיד אותה לדין", סיכם נתניהו.