כתב אישום מזעזע: פלסטיני תושב דיר קדיס הואשם היום (ראשון) באינוס בנסיבות מחמירות, תקיפה וחטיפה של ילדה כבת שבע, לאחר חקירה משטרתית ארוכה שנמשכה מספר חודשים. הנאשם, שעבד בבית הספר באזור בנימין והועסק בניקיון ותחזוקה, הכיר את הילדה במוסד החינוכי וטיפח עימה קשר כך שהיה מדבר איתה מעת לעת ונותן לה ממתקים.



על פי המשטרה, באחד הימים הוביל הנאשם את הילדה לבית באזור תוך שהוא אוחז בידיה בכוח, גורם לנפילתה ואונס אותה. בזמן זה, הילדה בכתה וזעקה לעזרה, ורק לאחר שסיים הנאשם לבצע בה את זממו הוא שחרר אותה ללכת לביתה. 



מהמשטרה נמסר כי "בתום חקירה מורכבת ומקצועית שבמסגרתה בוצעו פעולות רבות ומגוונות ואיסוף הממצאים נגד הנאשם, היום הגישה הפרקליטות הצבאית בבימ"ש הצבאי בעופר כתב אישום חמור נגד הנאשם בגין אונס בנסיבות מחמירות, תקיפה וחטיפה".



"משטרת ישראל תחקור בנחישות ותפעל ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה בכדי לתפוס במהרה ולהביא לדין את עברייני המין הפוגעים בילדים תמימים. ותביא לאיסוף ממצאים וראיות שיובילו למיצוי הדין בחומרה עם העבריינים".


עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, אשר מלווה את משפחתה של הילדה, מסר כי "מדובר באירוע אכזרי ומזעזע ביותר, כאשר במהלך האירוע נכחו אנשים נוספים שככל הנראה מדובר בעובדים פלסטינים אשר השפילו את הילדה וביזו אותה וסייעו בידי הנאשם. לכאורה מדובר בשנאה מזוקקת של קבוצה של חלאות אשר נהגו נגד כל ערך אנושי רק בשל היות הקורבן יהודיה".