שלומי מרון בן ה-32 מירושלים נעצר לפני שישה ימים על ידי יחידה 105 בלהב 433, בחשד לביצוע שורה ארוכה של עבירות מין לכאורה בעשרות קטינות, לרבות פגיעה בפרטיות באמצעות צילום ברשות היחיד ושימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה, כך מסרה היום (שלישי) המשטרה. מדובר בחקירה סמויה שהתנהלה מזה מספר חודשים.

על-פי חומר החקירה, החשוד נהג לפרסם מודעות ברשתות החברתיות, ובהן ציין כי הוא צלם שמחפש נערות לצילומים תמורת תשלום. בחלק מהפרסומים אף ציין כי הוא מחפש נערות בגילאים 12-14 ושהצילום יערך בבגדי ים. לאחר שביסס את הקשר עם נערות שפנו אליו, תוך ניצול בוטה של תמימותן ורצונן לדגמן ולהתפרסם, ביקש מהן להגיע לסטודיו בבתי מלון שונים לצורך צילומים כשהוא נוהג מבעוד מועד להתקין בחדרי המקלחת מצלמות נסתרות שצילמו את הקטינות ברגעים אינטימיים, לרבות החלפת בגדים.

במשטרה ציינו כי החשוד עשה שימוש במספר שמות פיקטייבים ברשתות החברתיות, כאשר בן היתר השתמש באינסטגרם בכינויים Shalompho,
Shalomben1 ,Hhmodelsh, Shalom_fasion_photography, בעוד שבפייסבוק כינה את עצמו מרון Shalom photomaker – שלום צלם אופנה. 

על פי החשד, החשוד המשיך בקשר עם מספר קטינות שצילם ושכנע אותן להצטלם בעירום תמורת תשלום של מאות ואלפי שקלים. במשטרה ציינו עוד כי מרון פעל משך תקופה באופן עקבי ושיטתי, פיתח שיטות פעולה על מנת להונות את הקטינות במטרה לגרום להן לשתף עמו פעולה.
בשלב זה, לצד חקירת החשוד ובחינת חומר הראיות, ממשיכים החוקרים במיקוד מאמץ חקירתי, בין היתר גם באיתור וגביית עדויות מקטינות נוספות שייתכן והחשוד יצר עמן קשר או פגע בהם, בהתאם לחשדות המיוחסים. מעצרו של החשוד הוארך אתמול בבית משפט השלום בראשון לציון עד ל-23 ביוני. 
במשטרה מסרו כי "לאור דפוס פעולתו הסדרתי של החשוד, ככל שעולה חשד בקרב הורים, מחנכים, בני משפחה וכדומה, כי ייתכן וקטינה או קטין נוספים נפלו קורבן להונאה מסוג זה - נא לפנות בהקדם למוקד 105 (מוקד לפניות לדיווחים על אלימות רשתית של משטרת ישראל) לגבי כל חשד או חשש באשר הוא".