עורך הדין נאשף דרוויש, המייצג את מחמוד קטוסה, שנאשם באונס הילדה בת ה-7 בבנימין, אמר הבוקר (רביעי) למעריב כי "עדות הרופאה שבדקה אותה אומרת בצורה ברורה שאין סיכוי שהילדה הזו עברה אונס". 



"חוקרת הילדים אומרת שאי אפשר לקבוע את רמת המהימנות של הילדה", מציין דרוויש, שמוסיף: "אני מתעסק גם עם העדות של הרופאה, שאומרת בצורה ברורה שאין סיכוי שהילדה הזו עברה אונס. אמרו שהיא הלכה לרופא. רופאת המשפחה היא לא רופאה מומחית שיכולה לבדוק שכן היה אונס, זה ברור, אבל היא מתארת מה היא ראתה, והיא אומרת שמה שיש זה פצע שטחי, שלא מדמם". 
"הלכתי לרופאים ואמרו לי שצריך לראות סימנים הרבה יותר דרמטיים", ממשיך עורך הדין, שמצטט את הרופאה שבדקה את הילדה: 'בסיום הבדיקה רשמתי לילדה משחה לאלחש את האזור. באמת לא ראיתי צורך אחר מבחינה רפואית כי מדובר בסוג חתך מאוד שטחי ולא מדמם'. עכשיו, קח את המשפט הזה, לך לרופא שבודק ילדה בת 7 שנאנסה על ידי אדם בן 46 גדול מימדים. האם יש סיכוי שהוא לא יראה בבדיקה הראשונית פצעים רציניים?". 

טוענים שהיא הגיעה לבי"ס אחרי החקירה ומיד הצביעה על החשוד.
"שקר וכזב, הם חזרו בהם מהטענה הזו. התיק הזה בעייתי כמו שעוד לא נראה במחוזותינו, לא רק ברמה החקירתית. זה תיק שיש בו זדון, זה תיק שהוא תוצר של אווירה מורעלת".
את דבריו סיכם באומרו כי "אני עכשיו חושש שיש פה כוחות, שהם הרבה יותר גדולים מכולנו ויכולים לקחת אותנו למקומות רעים, שרוצים להגן על משטרת ישראל ולטייח את ההתנהלות הבעייתית שהייתה. אני חושש שבנסיבות האלה הוא לא יקבל משפט הוגן. אני מתכוון לבקש את שחרור הנאשם לאור הבקיעים שהתגלו בחקירה".