שופטת בית משפט השלום בתל אביב, יעל פרדלסקי, האריכה אתמול בארבעה ימים את מעצרו של בעל עסק מוכר, דמות טלוויזיונית מתל אביב, החשוד בביצוע מעשים מגונים וניסיון להדיח קטינה בת 17 לסמים. מהדיון שהתקיים בבית המשפט ומחקירת המשטרה, עולה כי ביום רביעי האחרון עברה הקטינה סמוך לעסק בבעלות החשוד וזה החל ככל הנראה לשוחח עימה.

בשלב מסוים, כך נטען על ידי הקטינה, גלשה השיחה לשאלות בעלות אופי מיני כשבמקביל החל החשוד לעסות את גבה בניגוד להסכמתה או לרצונה. לדבריה החשוד נגע בישבנה וכן באזור החזה לפני שהספיקה לעזוב את העסק שלו ונסה לביתה.

בעדות שמסרה אימה של הקטינה, שהיתה שותפה להגשת התלונה נגד החשוד, היא סיפרה כי פגשה בבתה שהיתה בדרכה הביתה והיא ראתה אותה נסערת ומלמלת מספר משפטים בעניין החוויה שחוותה לדבריה. בשלב הזה ניגשה האם לעסקו של החשוד אולם לדבריה הוא כבר לא היה שם והיא מיהרה להגיש נגדו תלונה במשטרה.

במשטרה ביצעו את מעצרו של החשוד ובחקירתו טען כי ידע שהמתלוננת הינה בת 18, ובכל אופן לא ביצע שום מעשה מגונה וככל שהמילים שהתבטא מולה לא היו נעימים לאוזניה היא יכלה לקום, לסיים את השיחה עימו ולעזוב.

נציג המשטרה ציין בדיון כי נגד החשוד תלויה ועומדת תלונה נוספת מספטמבר האחרון , בעל מאפיינים דומים וכי הם מבקשים את פרסום שמו כדי להניע מתלוננות נוספות להגיע למשטרה באם אלו נפלו קורבן למעשיו.

מנגד, טען פרקליטו של החשוד עו"ד זוהר משה מהסניגוריה הציבורית כי מדובר בחשוד נעדר עבר פלילית שכופר בחשדות נגדו ופרסום שמו עלול להסב לו נזק בלתי הפיך.

לאחר ששקלה את חומרי החקירה אל מול הנזק שעלול להיגרם לחשוד החליטה השופטת פרדלסקי, על איסור שמו ופרטיו המזהים של החשוד לרבות שם העסק שבבעלותו. יחד עם זאת ציינה כי בנסיבות שהוזכרו ובהתייחס לשלב הזה של החקירה עולה מסוכנות מהחשוד ולכן הוא יישאר במעצר.