פרשת אונס בת ה-7 ממשיכה להסתעף, והערב (חמישי) פורסמו במהדורות החדשות ציטוטים מתוך העדויות בפרשה, שחלקן מחזקות את ההאשמות כנגד הנאשם מחמוד נזמי קטוסה, בעוד אחרות עשויות להטיל ספק בשאלת מעורבתו באירוע הקשה. קטוסה זוהה כשבועיים לאחר הגשת התלונה, עת הגיעה הילדה לבית הספר וזיהתה אותו, אולם כעת לא ברור עד כמה הזיהוי אכן היה אותנטי כפי שחשבו תחילה החוקרים. 



בחקירתה ביום בו חזרה הילדה לבית הספר, אמרה אימה כי "היום הילדה הסכימה לחזור לבית הספר אחרי שכנועים רבים. כאשר הייתי בבית הספר פגשתי במורה א', שאמרה לי שלאב הבית יש אייפון, ושכל הזמן הוא יושב עם הטלפון ושהמכנסיים שלו לא במקום ושהוא מתעסק איתם הרבה". (על פי עורך דינו של המתלונן, כוונתה הייתה ככל הנראה לכך שקטוסה התכופף וישבנו הציץ ממכנסיו).

כשנשאלה האם יש עוד משהו שתרצה להוסיף, השיבה האם כי "לי נראה שיש קשר הדוק בין השרת הזה לבין הפוגע, והילדה אומרת שהשרת הביא איתו עוזר לתקן את הארון בכיתה שלה". 

בחקירתה במשטרה, סיפרה הילדה כי אימה ביקשה ממנה לזהות את החשוד במידה ותראה אותו בבית הספר. אז אמרה הילדה שהיא (האמא) "אמרה שזה הוא". לאחר מכן, שאלה חוקרת הנוער האם האמא אמרה שזה החשוד? השיבה הילדה: "כן, הצבעתי עליו כי זה היה הוא".

הכפר דיר קדיס, ממנו הגיע הנאשם. צילום: פלאש 90

 
וכך מתארת המורה א' את אותו היום: "הפועל מחמוד היה בשטח, אמרתי לאמא של הילדה: "איזה מגעיל תמיד, אני שונאת שהוא מסתובב" והמשכנו למשרד ההנהלה. אחר כך חזרתי לכיתה ואז בצהריים שמעתי שהייתה משטרה שעצרה את הפועל מחמוד". 
אותה מורה מוסיפה ומספרת: "תמיד אני שונאת שהוא מסתובב שם, אני תמיד פונה למזכירה אם אני צריכה משהו ואליו אני לא פונה. הוא מנותק, הוא יושב בכניסה של בית הספר, מסתכל באייפון, אבל לא ראיתי אותו פונה לבנות או משהו כזה". 
צוות החקירה הודה בשיחה שהייתה בעייתיות ברגע ההצבעה על החשוד, אך הוסיף כי במסדרי זיהוי הילדה מזהה אותו ולא מדובר בתוקף שזר לה.
בחדשות 12 צוטטה העדות של מנהלת בית הספר, לפיה "ביום שני הודיעה לי הסגנית שלי שהאמא של הילדה התקשרה אליה, וסיפרה לה שהילדה ביום שישי האחרון איחרה הביתה, וככל הנראה הילדה נפגעה, והם חושדים בפועל של בית הספר. למחרת היום היה בחירות, ואז ביום רביעי ה-10.4 הילדה הגיעה לבית הספר ועדכנו את הרכזת, ומעבר לזה לא עשינו שום דבר. מאז היה חופש, ולא הייתי בתמונה כלל, ומי שהמשיך לטפל זאת הסגנית שלי". 
סגנית המנהלת צוטטה: "האמא התקשרה אליי ואמרה לי שיש סיפור שפועל של בית הספר התעסק עם הילדה שלה, ומאז היו מספר טלפונים, ואמרתי לה שאני לא מאמינה שזה הפועל, ושיש לנו מצלמות. האמא אמרה שתבוא לראות את המצלמות, וביקשה ממני לעשות זאת. אמרתי לה שאני לא אצפה במצלמות, והצעתי לה לבוא לבית הספר לראות בעצמה את המצלמות. אני חושבת שביום ראשון 14.4 האמא שוב דיברה איתי, ואמרה שהרב ביקש שעוד באותו יום נצפה במצלמות". 

לטענת עו"ד נאשף דרוויש, פרקליטו של הנאשם, כי "האמא הגיעה לבית הספר, הסתובבה עם אחת המורות , הן עברו ליד מחמוד שישב מכופף וחריץ ישבנו חשוף. המורה אמרה לאמא כמה היא נגעלת מהאדם הזה וכשהיא צריכה משהו היא לא פונה אליו אלא למזכירה. באותו רגע האמא מיהרה למשטרה וסיפרה שהיא חושבת שמדובר באדם הזה. עוד באותו יום הביאו את הילדה לזיהוי בבית הספר כך שנדמה יותר שהיה כאן בעיה בזיהוי ולא מדובר בזיהוי ספונטני".

לטענת דרוויש, האם לקחה את בתה והצביעה לעברו של מחמוד ושאלה האם זהו האיש שפגע בה, והילדה השיבה שכן: "הילדה לא הצביעה על מחמוד ורצה ליועצת לספר לה. כאן היא לוותה באמה". 

בנוסף, טוען דרוויש, כי הילדה שינתה את הגרסה שלה לגבי מיקום האונס: "פעםן אמרה ברכב, פעם בדירה ופעם בבית הכנסת. הסיכוי שערבי ייכנס לבית הכנסת הוא אפסי, זה ברור". 

פרקליטי משפחת הנאנסת, עו״ד טל גבאי ועו״ד יהודה פריד, הגיבו לפרסום ואמרו כי: "תפקדינו בתיק הוא לוודא שלא תיוותר אבן אחת לא הפוכה והאחראים לביצוע המעשים המחרידים הללו יענשו במלוא חומרת הדין. אנחנו מזכירים לכל מי ששכח שנגד הנאשם הוגש כתב אישום חמור ביותר".