חקירת האונס המזעזע של ילדה חרדית בת 7 ביישוב בבנימין נכנסת למרוץ נגד השעון. מצד אחד, במשטרה לא מתכוונים להרפות. בימים אלו עושים חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז ש"י מאמצים קדחתניים כדי לאשש את המידע החדש שהגיע אל ראש אגף חקירות ומודיעין (אח"מ) במשטרה, ניצב גדי סיסו, בנוגע לאירוע נוסף ששמו של הנאשם מחמוד קטוסה נקשר אליו.
 
 ל"מעריב" נודע כי במסגרת זאת נגבו בימים האחרונים עדויות חוזרות ממספר דמויות, וכן נגבו עדויות חדשות מגורמים נוספים. זאת בניסיון להטיל אור על הפרשה ולחזק את התשתית הראייתית שהובילה להגשת כתב אישום בשבוע שעבר.
 
מצד שני, במשטרה לוקחים בחשבון גם את האפשרות שלא יספיקו להשלים את החקירה עד מחרתיים. באותו יום, אם יחליט בית המשפט שלא להאריך את מעצרו של איש התחזוקה בבית הספר שבו לומדת הילדה ויורה לשחררו, יבקש הפרקליט הצבאי הראשי, אלוף שרון אפק, למשוך את כתב האישום.
 

"נהפוך כל אבן כדי להגיע אל חקר האמת", אמר גורם המעורה בחקירה. "אולם כעת, אחרי שהוגש כתב האישום, ידינו כבולות, משום שאנו יכולים לבצע פעולות חקירה רק בהקשר למידע החדש".
 
עם זאת, אותו גורם מבהיר: "אם יוחלט על משיכת כתב האישום, זה עדיין לא אומר שהתיק קרס. אם זה יקרה, תהיה לחוקרי הימ"ר אפשרות לנהל חקירה כוללת ומקיפה. במצב שכזה תתנהל החקירה תחת פיקוח צמוד, ובמטרה להגיע אל מי שביצע את העבירה. חשוב להדגיש שאנחנו מאמינים לעדות הילדה.

אנחנו ערים לכך שהיא לא מסוגלת למסור את כל הפרטים וכי יש בלבול. אולם נעשה הכל כדי שהפאזל יושלם, ורק מי שביצע את העבירה – ייעצר ויועמד לדין".

כפי שנחשף ב"מעריב", מסתמן כי ראש אח"מ, שעורך בדיקה פנימית על התנהלות החקירה בתחנה המשטרה במחוז ש"י, לא ייתן לעניינים להתגלגל מתחת לפני השטח ויורה על הסקת מסקנות אישיות נגד חוקרי הפרשה.