בית המשפט העליון דחה היום (ראשון) פה אחד את ערעורו של איש חיי הלילה אלון קסטיאל, שהורשע בשנה שעבר בעבירות מין ובפגיעה בארבע נשים. בפסק הדין עליו חתומים השופטים ג'ורג' קרא ודוד מינץ וכן המשנה לנשיא חנן מלצר, נכתב: "המתלוננות ייאלצו להתמודד עם הנזקים שנגרמו להן כתוצאה ממעשיו של המערער עוד שנים ארוכות, כפי שגם עולה מהתסקירים שהוגשו לבית המשפט המחוזי. על כן, לאור חומרת מעשיו של המערער והישנותם, העונש שהוטל על המערער הינו ראוי".
עוד נכתב: "מעבר לכך, איני מוצא פגם המצדיק התערבות במתחם הענישה שנקבע לגבי כלל העבירות בהן הורשע המערער. טענות המערער בדבר פגם שנפל בקביעת מתחם העונש, ממילא אין בהם כדי לחייב התערבות בעונש שנקבע, כל עוד אין בעונש שהושת משום סטייה קיצונית מרמת הענישה הראויה".

השופט דוד מינץ כתב עוד במסמך כי "מכתב האישום עולה תמונה קשה של התנהגות אלימה מצדו של המערער כלפי נשים, החוזרת על עצמה בצורות ובדרגות חומרה שונות, וזאת לאורך שנים. כפי שכבר נקבע בבית משפט זה, מדיניות הענישה בעבירות מין צריכה להיות מחמירה, ולבטא את הנזקים המשמעותיים שנגרמו לגופם ונפשם של נפגעי העבירה, כמו גם את האינטרס הציבורי בהרתעתם של עברייני מין פוטנציאליים.

 
כזכור, קסטיאל ערער בשנה שעבר על גזר דינו, 57 חודשי מאסר אותם, אותם החל לרצות לפני כשנה. הוא טען, באמצעות עורכי דינו מיטל דנינו ורועי בלכר, כי העונש שנגזר עליו חמור וחורג מהמתחם הסביר, וביקש הקלה משמעותית בעונשו.
בינואר בשנה שעברה חתם קסטיאל על הסדר טיעון, שאושר בידי בית המשפט, והודה בארבע עבירות של ניסיון אונס, מעשה מגונה בכוח, מעשה מגונה והטרדה מינית בארבע מתלוננות שונות. לפי כתב האישום נגד קסטיאל, לאורך השנים ביצע עבירות מין, תוך שהוא מתעלם מרצונן, מכבודן ומזכותן של המתלוננות על גופן. הוא פלש לפרטיותן ופגע בכל אחת מהן באופן חמור.  

לאחר מתן גזר הדין נודע כי ישנן עדויות חדשות של נשים נוספות שטענו שנפגעו מקסטיאל, ואף נערך עימות במשטרה בינו לבין אחת מהן. גורמים בפרקליטות אמרו כי המשטרה סיימה את החקירה והעבירה את החומר לפרקליטות לצורך החלטה אם להגיש כתב אישום, אך התיק הוחזר שנית למשטרה לצורך השלמות חקירה.