פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה הבוקר לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד אליעזר דלאל, הבעלים של פיצריית "הסובל" בתל אביב, בגין עבירות של מעשים מגונים בשתי קטינות בנות 17. לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד לילך כץ, בספטמבר 2018 וביוני 2019 פנה הנאשם כל פעם למתלוננת אחרת, החל לשוחח עימן, והציע להן להיכנס לפיצרייה שלו. במהלך שהותן של המתלוננות בפיצרייה, ביצע בהן הנאשם מעשים מגונים ולא פסק מכך גם לאחר שהביעו בפניו את אי הסכמתן למעשים אלו ורצונן ללכת.



המקרה הראשון אירע בספטמבר 2018, אז צעדה המתלוננת סמוך לבית העסק של הנאשם.  הנאשם אשר ישב מחוץ לפיצרייה, פנה למתלוננת ואמר לה כי 'תמיד שאת עוברת כאן את מתעלמת ממני, את יפה, יש לך פני מלאך, למה אין לך ביטחון, בואי אני אעלה לך את הביטחון'. הנאשם הציע למתלוננת לשוחח עימו בתוך הפיצרייה, והסביר לה כי הוא צריך להיכנס למחסן הפיצרייה על מנת לסדרו.



המתלוננת אשר זיהתה את הנאשם כשחקן בסדרת טלוויזיה, אמרה לנאשם כי היא לא נכנסת למחסן עם אדם שאין לה היכרות עימו, והנאשם אמר לה כי לא ייגע בה, וכי 'אינו מתמסר בקלות'. המתלוננת נכנסה לפיצרייה, והנאשם העמיד את המתלוננת מול מראה ואמר לה כי היא יפה, וכי היא לא צריכה לפחד ממנו. המתלוננת השיבה לנאשם כי איננה מפחדת, שאז סגר הנאשם את דלת הפיצרייה.



המתלוננת סיפרה  לנאשם כי היא לומדת במגמת תיאטרון, והנאשם הבטיח לה כי בפרויקט הבא אותו יצלם ייקח אותה לשחק. עוד אמר הנאשם למתלוננת כי הוא מכיר 'בנות כמוה אשר צריכות תשומת לב ואהבה, וזו לא בושה לדרוש את זה'.



בשלב זה, התקרב הנאשם למתלוננת, ליטף אותה בשיערה, בכתפיה, נצמד אליה וחיכך את איבר מינו מעל בגדיה. בנוסף, ליטף הנאשם את המתלוננת בישבנה. המתלוננת זזה לאחור ואמרה לנאשם כי מעשיו אינם נעימים לה, והנאשם הבטיח למתלוננת כי יתרחק ממנה ולא ייגע בה.



מיד לאחר מכן, אמר הנאשם למתלוננת כי הוא רוצה לעזור לה להעלות את הביטחון העצמי שלה, התקרב אליה בשנית, ליטף את גופה, התחכך בה, ונישק אותה על לחיה. המתלוננת שבה ואמרה לנאשם כי מעשיו אינם נעימים לה. הנאשם התרחק, אמר למתלוננת כי לא יתקרב אליה, אך מיד התקרב אליה פעם נוספת, נישק אותה על לחיה מספר פעמים, וכן ליטף את ישבנה.



המתלוננת אמרה לנאשם כי לא נעים לה, והנאשם התרחק ומיד התקרב אליה ברביעית, ליטף את גופה שב והתחכך בה. המתלוננת אמרה לנאשם כי היא חייבת ללכת, והנאשם נתן למתלוננת את מספר הטלפון הנייד שלו ואמר לה כי אם היא רוצה להיפגש פעם נוספת שתתקשר אליו. עוד אמר הנאשם למתלוננת כי הוא יודע שתספר להוריה את שהתרחש, אולם הוא יגיד שלא קרה דבר.



במקרה השני, שאירע החודש, פנה הנאשם למתלוננת אותה הכיר באופן שטחי ואמר לה כי הוא רואה שהיא חסרת ביטחון עצמי, וכי היא לא מממשת את הפוטנציאל שבה. הנאשם הזמין את המתלוננת להיכנס לפיצרייה על מנת שישוחחו, והמתלוננת נכנסה לפיצרייה והתיישבה על כיסא מאחורי דלפק ההגשה, בעוד הנאשם עומד מולה, מעבר לדלפק.



הנאשם החל לשוחח עם המתלוננת על נושאים מיניים, כך כאשר הבחין במנורה שקנתה המתלוננת, אמר לה כי 'קנית מנורה לחבר שלך שיראה אותך כשאתם עושים אהבה'. עוד אמר לה כי היא רצה אחרי טיפשים וכי 'היא טיפוס שיורד לכולם, ואף אחד לא יורד לה' וכי היא צריכה ללמוד ש'ירדו לה' ולא שהיא 'תרד כל הזמן'.



הנאשם אחז בראשה של המתלוננת ואמר לה 'את מדהימה, את מיוחדת, יש לך ראש מעל הגיל שלך', וקירב את פניה לעברו. המתלוננת אשר חשה אי נוחות ממעשיו של הנאשם הזיזה את ראשה.



במהלך השיחה בין המתלוננת לנאשם, אמרה המתלוננת לנאשם כי אנשים פגעו בה, והנאשם השיב למתלוננת כי 'כולם רצו לזיין אותה', וכי הוא יודע שהיא רוצה שיעשה לה עיסוי, ושאל אותה מדוע היא לחוצה, וכי היא זקוקה לתשומת לב.



הנאשם התקרב למתלוננת מאחור, נצמד אליה, והחל לעסות את כתפיה, את גבה, סמוך לבית השחי בקירוב לחזה, וכן את אזור האגן סמוך לישבן. בנוסף, אמר הנאשם למתלוננת לרכון קדימה, והתחכך בה מאחור עם איבר מינו ברגליה ובאגנה. סמוך לאחר מכן, נגע בישבנה של המתלוננת מעל בגדיה, ואמר לה כי יש לה גוף מאוד יפה.



הנאשם שב וחזר על מעשיו מספר פעמים, ובמהלך האירוע כולו אמרה לו המתלוננת שהיא צריכה ללכת, והנאשם אמר לה להישאר, כשהוא מוסיף ואומר לה 'אני רואה שאת מתוחה ומתביישת, אז אני אעשה לך מסאז'. נוכח מעשיו החוזרים ונשנים של הנאשם, התכווצה המתלוננת בכיסאה, והנאשם שאל אותה מדוע היא מתביישת ולא נינוחה. בשלב מסוים, בטרם לכתה של המתלוננת מהפיצרייה, אמר הנאשם למתלוננת כי הוא מקווה שהיא לא תספר על האירוע.



לפני יומיים התיר בית המשפט לפרסם כי בעל העסק החשוד בביצוע מעשה מגונה בקטינה, שנעצר לפני מספר ימים הוא דלאל, בעל פיצריית "הסובל" בתל אביב, ששיחק גם כבעל פיצרייה בתוכנית הטלוויזיה "החברים של נאור". פרסום שמו התאפשר לאחר שבית המשפט דחה ערר שהוגש על ידי סנגורו של דלאל, שביקש לשחררו ממעצר ולאסור את פרסום פרטיו.




לאחר הגשת התלונה, עצרה המשטרה את דלאל ובחקירתו טען כי ידע שהמתלוננת הינה בת 18, ובכל אופן לא ביצע שום מעשה מגונה, וככל שהמילים שאמר לה לא היו נעימות לאוזניה היא יכלה לקום, לסיים את השיחה עימו ולעזוב. נציג המשטרה ציין בדיון כי נגד החשוד תלויה ועומדת תלונה נוספת מספטמבר האחרון, בעלת מאפיינים דומים, וכי הם מבקשים את פרסום שמו כדי להניע מתלוננות נוספות להגיע למשטרה באם אלו נפלו קורבן למעשיו.



מנגד, טען פרקליטו של החשוד עו"ד זוהר משה מהסנגוריה הציבורית, כי מדובר בחשוד נעדר עבר פלילי שכופר בחשדות נגדו ופרסום שמו עלול להסב לו נזק בלתי הפיך.