חשד לרצח בשפרעם: ראיד וואחש, בן 40 משפרעם, נרצח אמש מירי שבוצע לעברו בעת ששהה מחוץ לביתו יחד עם אדם נוסף סמוך לבית הספר "אל מכתב" בעיר. בנוסף, גבר נפצע באורח קל באירוע, ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה. 

סמוך לשעה 22:20 נשמעו קולות ירי בשפרעם, ותוך זמן קצר התקבל דיווח במד"א ובמשטרה אודות האירוע. צוות מד"א הגיע למקום, טיפל בשני פצועים, אחד מהם באורח אנוש שתוך כדי טיפול נקבע מותו, ובאדם נוסף, גבר בן 56, שנפצע באורח קל. 

כוחות ממרחב שפרעם מרחב גליל וממחוז צפון של המשטרה הוזעקו למקום, כיתרו את זירת האירוע, ומחקירה ראשונית עולה החשד לחיסול ממוקד, כאשר במשטרה מעריכים כי מדובר בסכסוך בין עבריינים שהוביל לרצח.

מדובר, כאמור, בעבריין מקומי שנקלע, על פי החשד, ליריבות מול עבריינים אחרים. בבמסגרת הסכסוך ביניהם הגיע רכב לביתו, וממנו זינקו שתי דמויות שפתחו בירי ישיר לעברו של הקורבן. מיד אחרי שהאחרון התמוטט, נמלטו היורים מהזירה. 

כוחות המשטרה ערכו סריקות נרחבות על מנת להתחקות אחר עקבותיהם של החשודים, וחוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע, אספו ממצאים מהזירה, לרבות ממצאים פורנזיים. בשלב זה, כאמור, ההערכה היא שמדובר באירוע על רקע פלילי, כאשר למשטרה יש כיוון חקירה מרכזי, אשר נבדק על ידי החוקרים. ב-31 בדצמבר 2018 נורה למוות בן דודו של הקורבן, חוסאם, אולם במשטרה סבורים שאין קשר בין שני מקרי הרצח. החקירה בראשיתה.