פרקליטו של המורה החשוד בביצוע מעשים מיניים חמורים בתלמידותיו, עו"ד ששי גז, אמר היום (ראשון) למעריב כי מרשו "שיחק עם הילדים" בלבד וכי למעשיו לא היה כל היבט מיני. מעצרו של המורה בן ה-28, תושב לוד, שלימד תלמידות כיתה א' בבית ספר ממלכתי-דתי בפתח תקווה, הוארך אתמול בחמישה ימים.

"מרשי מסר גרסה בחקירה הוא הודה ששיחק עם הילדים בלבד, אולם שום דבר ממעשיו לא קשור להיבט מיני", אמר עו"ד גז. "אנחנו הסכמנו להארכת מעצר על מנת לאפשר למשטרה להשלים את החקירה בתקווה שהוא ישוחרר בקרוב".

 

בתוך כך, יעל לנדי, יו"ר ועד ההורים בבית הספר, סיפרה הבוקר ב-103FM כי המקרה נחשף כאשר התלמידות סיפרו על האירוע להוריהן בנפרד. "כולנו כאן מאוד המומים", אמרה בתוכניתה של אילה חסון
"לא מדובר באחד מצוות המורים שלנו אלא במדריך שהגיע מחברה חיצונית להעביר שיעורי רובוטיקה בבית הספר ומלמד גם בבתי ספר נוספים. הצוות שלנו הוא צוות מדהים ומצוין. מיד לאחר שהמקרה נודע בבית הספר, כל הגורמים התערבו", הוסיפה.

הכיתות אצלכם מעורבות?
"חלק מעורבות וחלק מופרדות. המדריך לימד בכולן. מסתבר שבשבוע האחרון הוא השיל את מכנסיו ונערות נחשפו לאיברים המוצנעים שלו. הסיפור נודע כשהילדות סיפרו להורים על המקרה. בינתיים הפרטים נמצאים בחקירה. אנחנו גם לא ידענו שהוא נעל את דלת הכיתה. אלה דברים שלא עושים".
נחסוך מהמאזינים את הפירוט. מזל שהילדות סיפרו להורים.
"הילדות סיפרו להורים, ההורים פנו למנהלת, היא פנתה לגורמים המקצועיים ומשם למשטרה. בינתיים הוא נעצר. לאיש אין עבר פלילי והוא הגיע לתפקיד עם תעודת יושר. איש לא יכול היה לצפות את זה ולכן ההלם גדול".
הילדות יתבקשו להעיד? אתן משוחחות עם הילדות?
"למיטב ידיעתי המשטרה תדבר גם עם הילדות. הצוות של בית הספר נמצא במקום ומדבר עם הילדות. זה לא פשוט כי מדובר ביום האחרון של שנת הלימודים. למרות זאת כולם נרתמים לתת מענה מקסימלי לכל הילדים המעורבים".
טוב שהילדות היו ערניות.

"נכון. אנחנו מאוד גאים בהן. חשוב לציין שהן לא דיווחו על כך יחד, כל אחת דיווחה על הסיפור בנפרד לאמא ולאבא שלה".