קצין משטרה זוטר לשעבר, שבשנת 2015 הוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות מין ופוטר מהמשטרה, נעצר אתמול בחשד לביצוע עבירות מין, לכאורה, בקטינים.



במסגרת פעילותו של לוכד הפדופילים, אבי דוביצקי, הוא העביר לאחרונה מידע למשטרה במחוז דרום, ולפיו אדם המתגורר בדרום מנהל קשר ברשת החברתית עם קטינים. דוביצקי, שהציג את עצמו כקטין, קבע פגישה עם אותו קצין משטרה לשעבר, ובשעת המפגש הפתיעו את אותו איש משטרה לשעבר שוטרי מחוז דרום ואנשים מטעמו של דוביצקי.



אותו קצין שירת בעבר במרחב חברון במחוז ש"י. לאחר שעלה נגדו חשד לביצוע עבירות מין, נפתחה נגדו חקירה במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרקליטות, ובסיומה הוגש נגדו ב-2015 כתב אישום, כפי שצוין. לאחר כתב האישום נגדו, כאמור, הוא פוטר מהמשטרה.



עתה מסתבר כי הקצין חזר לסורו, כך על פי החשד, וכאמור אמש נעצר. מהמשטרה נמסר בתגובה: "מדובר בקצין זוטר לשעבר שפוטר מהמשטרה בדרגת פקד לפני מספר שנים, על רקע חקירת מח"ש שהייתה נגדו בשעתו. ללא קשר למקרה זה או אחר, משטרת ישראל רואה בחומרה עבירות מין באשר הן, ובפרט נגד קטינים וחסרי ישע, ותפעל למצות את הדין במלוא החומרה נגד אלה שיפגעו בקטינים וחסרי ישע, ולא משנה היכן שירתו או עבדו בעברם".