מתרחבת החקירה סביב המורה החשוד בביצוע מעשים מגונים בתלמידות כיתה א' באחד מבתי הספר בפתח תקווה. היום (רביעי) האריך בית משפט השלום בפתח תקווה בהסכמה את מעצרו של המורה בחמישה ימים, על מנת לאפשר למשטרה להשלים את החקירה בעניינו.


נציין כי מאז הארכת מעצרו של המורה, החשוד כי ביקש מתלמידותיו לרכוב על גבו, לאחר שהשיל את מכנסיו ותחתוניו לכאורה ובחלק מהמקרים גם ביקש מהן לגעת באיבר מינו, ביצעו החוקרים מספר פעולות חקירה מתבקשות, לרבות איסוף ממצאים פורנזיים על ידי אנשי המעבדה לזיהוי פלילי.

החוקרים אספו את תחתוניו של החשוד מביתו, הגיעו לבית הספר שבו לימד וגם משם לקחו דגימות. עוד נודע, כי מאז החלה החקירה, נוספו שלוש תלונות אל שתי התלונות הראשונות ובעצם נכון להיום חמש בנות מסרו עדות מפורטת בפני חוקרת ילדים מטעם משרד הרווחה, שגם צירפה דוח המצביע על מהימנות עדותן של הקטינות. 


נציג המשטרה בבית המשפט טען כי החשוד מהווה סכנה וכי בחינת חומרת מעשיו צריכה להתקיים תוך שהוא במעצר, בשל החשש לשיבוש החקירה. מהדיון בבית המשפט עלה כי בחקירתו אישר המורה כי נהג לשחק עם תלמידיו ותלמידותיו במשחקים שונים, בהם "העמיס" אותם על גבו כשק קמח, השתתף איתם במשחק "ערימת ילדים" וביקש מהם לרכוב על גופו כשהוא רוכן על ארבע כמשחק "חמור חדש" .

לטענתו, שנבחנת בימים אלו, בעת ששיחק עם התלמידות הפתיעו אותו מספר תלמידים שהשילו את מכנסיו. לדבריו, הוא מיהר להרימם חזרה, לא לפני שנותר בבושתו. במשטרה סבורים מנגד כי במעשיו, תוך כדי חיכוך גופו בקטינים, הגיע החשוד לפורקן מיני.

עו"ד עידן שני, המייצג את החשוד יחד עם עו"ד ששי גז, ביקש לשחרר את מרשו, אולם ניאות בסופו של דבר להצעת בית המשפט להאריך את המעצר לתקופה מוגבלת תחת פיקוח של בית המשפט.