בלעדי ל"מעריב": המשטרה החלה לחקור את פרשת הפריצה לטלפון של יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה. ממידע שהגיע ל"מעריב-השבוע" עולה כי מוטי גולן, בעלים של חנות ומעבדת ריגול ובילוש נחקר ממושכות השבוע, יותר מפעם אחת, במשרדי יאח"ה ביחידת להב 433 על חלקו בפרשת הפריצה לטלפון של נוה. לטענת גורם הבקי בפרטים, גולן הכחיש כי פרץ את הטלפון של נוה, אולם סירב לפרט וטען כי סיפק שירותים לגיטימיים לפרודתו של נוה, חני. מלבד זאת המשטרה פשטה על משרדי החברה וביצעה חיפוש במקום.
 
לפני חודש נחשף ב"מעריב" כי נוה בתלונתו למשטרה טען כי יש בידיו ראיות שגולן קיבל מחני נוה את את הטלפונים שלו על מנת שיפרוץ אותם, אולם בסופו של דבר הטלפונים הועברו כשהם לא פרוצים לידי עיתונאית גלי צה"ל שחשפה את פרשת "מין תמורת מינוי", הדס שטייף.

הדס שטייף בבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני

 
לפני שבוע שלח עו"ד נוה באמצעות משרד עו"ד בועז בן צור מכתב התראה חריף לפרקליט המדינה שי ניצן. מכתב ההתראה מסתיים בקביעה כי אין בכוונת נוה להמשיך ולהשלים עם אוזלת היד בניהול החקירה בעניינו, המאפשרת את המשך ביצוען של עבירות פליליות כלפיו. "לפיכך, ככל שהנושא הנ"ל לא יטופל תוך 7 ימים מהיום, והמשטרה לא תיאות לבצע את מלאכתה; לערוך חקירה מהירה וממצה של הנושא בכללותו, ולמנוע את הפרסומים הבלתי חוקיים האמורים בפרט, מילא מר נוה ידינו להודיע כי בכוונתו לפנות לבג"ץ, בדרישה להורות למשטרה לבצע את המוטל עליה".
 

מוטי גולן מסר בתגובה לכתבה כי "חברת גולן ספיי שופ שמובילה בתחומה בישראל כבר 20 שנה בין היתר בשיחזור מידע ובדיקות האזנה בטלפונים ניידים שמחה לתת לכל לקוח שירות ומקצועיות ללא פשרות מתוך שמירה עיקשת על חוקיות הפעולה בכל הליך והליך, חברתנו איננה יכולה להתייחס לבקשות, רצונות של לקוח כזה או אחר. השמירה על דיסקרטיות הלקוחות וביצוע פעולות הם רק במסגרת המותר ע"פ חוק וזאת היא אבן בסיס לקיומנו".