הסדר טיעון הושג עם אביו של אייל גולן, דני ביטון, כך לפי דיווח שפורסם הערב (רביעי) בחברת החדשות. על פי הפרסום, ביטון יודה ויורשע כאשר סעיף האישום נגדו ישונה ממעשה מגונה לעבירה של הטרדה ותקיפה מינית. ביטון צפוי לשלם למתלוננת 10,000 שקלים והפרקליטות תבקש מבית המשפט שלושה חודשי מאסר שירוצו במסגרת של עבודות שירות.
כזכור, בדצמבר אשתקד הוגש נגד ביטון כתב אישום בגין מעשה מגונה. לפי האישום, ביטון אסף את המתלוננת בטרמפ עם רכבו ובמהלך הנסיעה העיר הערות מיניות כלפי המתלוננת, ביניהן "כמה שאת יפה", "איזה גוף יש לך", "חבל, אם תשימי מכנסיים תראי את הראשים של כל הגברים מסתובבים כמו ווישרים". 
בהמשך הנסיעה, עצר ביטון את הרכב בסמוך לבית חברו בפתח תקווה והחל ללטף את ידה של המתלוננת, שבתגובה למעשיו ניסתה להזיז את ידו. למרות התנגדותה, על פי כתב האישום, ביטון אחז בידה של המתלוננת בחוזקה, קירב את ראשו לראשה ונישק אותה על לחיה. המתלוננת קפאה במקומה. 

בכתב האישום מתואר כי מיד לאחר מכן, החל ביטון ללטף את ירכה של המתלוננת, תוך שהעלה את ידו בהדרגתיות כלפי מעלה, קירב את פניו אל פניה ונישק אותה על לחיה. ביטון חדל ממעשיו רק לאחר שחברו נכנס לרכב והמשיך בנסיעה עד שהגיע לבני ברק, שם עצר את רכבו והמתלוננת ירדה מן הרכב. 

בתוך כך, בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" בערוץ 12 דווח כי בעקבות שידור התחקיר של אורלי וילנאי וגיא מרוז, אייל גולן ומנהליו תובעים מהעיתונאים שבעה מיליון שקלים. על פי הדיווח, רשת 13 טענו בתגובה כי "הסרט מדבר בעד עצמו".