למרות שנראה כי מחאת בני העדה האתיופית נרגעה קצת, עדיין נרשמים אירועים אלימים. לפנות בוקר (חמישי) נזרקו על ידי מפגינים בני העדה בקבוקי תבערה לעבר נקודת המשטרה בבאר יעקב. בתקרית לא היו נפגעים.  



כוחות המשטרה עצרו שני קטינים בחשד למעורבותם באירוע, כשבסמוך נמצא מסתור של בקבוקי תבערה נוספים וחומר דליק. במהלך המעצר ניסו כעשרים מתפרעים למנוע את מעצרם של החשודים והם נהדפו על ידי כוחות המשטרה. החשודים (17) נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה ברמלה והיום הם יובאו לדיון בעניינם בבימ"ש השלום בראשל"צ.



ביום שלישי בערב, עם פרוץ המחאה, תקפו צעירים בני העדה קצין משטרה סמוך לרמלה. הקצין סיים את משמרתו ונהג לביתו בניידת משטרתית כשהוא לבוש מדים. במהלך נסיעתו בכביש 431 לכיוון מערב אחרי צומת רמלה, זיהה פקק תנועה ועמד בו כשהוא מזהה מרחוק התקהלות של מפירי סדר. דקות ספורות לאחר מכן ניגשו לעברו במהירות עשרות רעולי פנים והקיפו את הניידת, כשהם מטלטלים את הניידת  בחוזקה. רעולי הפנים אחזו בידיהם אבנים ואלות מברזל והחלו להכות בניידת ללא הרף. כתוצאה מהמכות נגרם נזק רב לניידת המשטרתית: נשברו שתי מראות צדדיות ושמשה קדמית ונשבר גם חלון בדלת ההזזה. 

עוד עולה מתלונתו של הקצין, כי המתפרעים השליכו אבנים ללא הרף על הניידת תוך שהם משמיעים קריאות גנאי לעברו ואיימו על חייו  "אתה לא תצא מפה חי, זה הסוף שלך". הקצין הצליח לעזוב במהירות את המקום כשתוך כדי הנסיעה משם, כאשר המתפרעים ממשיכים להשליך לעברו אבנים וחפצים שונים. כתוצאה מהתקיפה נחבל הקצין מרסיסי הזכוכית ונגרמה לו חבלה בפניו.
חוקרי המשטרה הצליחו לזהות ולאתר טביעות אצבעות של שלושה מהחשודים והם אותרו ונעצרו. החשודים (20, 21, 23 מלוד) יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם לבימ"ש השלום בפ"ת. החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.